تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
12

تمدید مهلت خروج موقت تریلر بدون شماره انتظامی تا پایان سال ۱۳۹۷

  • کد خبر : 6880
  • 06 آبان 1397 - 14:19
تمدید مهلت خروج موقت تریلر بدون شماره انتظامی تا پایان سال ۱۳۹۷

به گزارش جمهوریت، علی اکبر شامانی، در بخشنامه ابلاغی اعلام کرد که انجام تشریفات خروج موقت تریلرها و نیمه تریلرها مجاز است و برای جلوگیری از سوء استفاده احتمالی و انطباق و کنترل دقیق کالا در زمان برگشت، پلمپ های شماره دار به قسمت های مختلف وسایط نقلیه الصاق و شماره پلمپ ها در سامانه مربوطه نیز […]

به گزارش جمهوریت، علی اکبر شامانی، در بخشنامه ابلاغی اعلام کرد که انجام تشریفات خروج موقت تریلرها و نیمه تریلرها مجاز است و برای جلوگیری از سوء استفاده احتمالی و انطباق و کنترل دقیق کالا در زمان برگشت، پلمپ های شماره دار به قسمت های مختلف وسایط نقلیه الصاق و شماره پلمپ ها در سامانه مربوطه نیز ذکر شود.

ارسال محموله های ترانزیتی و صادراتی از مرز دوغارون مجاز شد 

مدیرکل دفتر نظارت بر ترانزیت گمرک، با ابلاغ بخشنامه ای به گمرکات اجرایی ارسال مرسولات ترانزیتی و صادراتی به مرز دوغارون در شرق خراسان رضوی به افغانستان را مجاز اعلام کرد.

«حسین سالاری» دلیل ابلاغ این بخشنامه را درخواست ناظر استان خراسان رضوی و رفع مشکل ازدجام در مرز خروجی دوغارون بیان کرد.

گمرک دوغارون در ۱۸ کیلومتری شهر تایباد و همجوار با کشور افغانستان با قدمت ۱۰۰ سال در زمره پنج گمرک برتر کشور از نظر حجم عملیات صادرات و ترانزیت خروجی محسوب می شود. تایباد در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

«محمد کوه گرد» مدیرکل گمرک دوغارون چندی پیش در گفت و گو با ایرنا اعلام کرد که یک میلیون و ۲۱۸ هزار تن انواع کالا، به ارزش یک میلیارد و ۳۱۰ میلیون دلار در نیمه نخست امسال از این گمرک مرزی صادر شد که نسبت به مدت زمان مشابه پارسال ۴۶ درصد بیشتر شده است.

 

منبع: ایرنا

 

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=6880

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰