تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
3

آنر ۸ اس (Honor 8s) با قیمت ۱۳۰‌ دلار رسما معرفی شد

  • کد خبر : 70244
  • 05 اردیبهشت 1398 - 22:34
آنر ۸ اس (Honor 8s) با قیمت ۱۳۰‌ دلار رسما معرفی شد

به گزارش جمهوریت ; آنر ۸S با نمایشگر ۵٫۷۱ رسما معرفی شد. این گوشی هوشمند دارای سیستم عامل پیش فرض اندروید ۹ است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا آنر ۸ اس (Honor 8s) را مرور کنیم. آنر ۸ اس (Honor 8s) در گذشته شایعات به معرفی گوشی آنر ۸S اشاره کرده بودند و حال […]

به گزارش جمهوریت ;

آنر ۸S با نمایشگر ۵٫۷۱ رسما معرفی شد. این گوشی هوشمند دارای سیستم عامل پیش فرض اندروید ۹ است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا آنر ۸ اس (Honor 8s) را مرور کنیم.

آنر ۸ اس (Honor 8s)

در گذشته شایعات به معرفی گوشی آنر ۸S اشاره کرده بودند و حال این دستگاه در کشور روسیه در معرض دید عموم قرار گرفته است. ابعاد این اسمارت فون برابر با ۸٫۴۵ × ۷۰٫۷۸ × ۱۴۷٫۱۳ میلی متر بوده و وزن آن به ۱۴۶ گرم می رسد.

در جلوی این محصول شاهد قرارگیری یک صفحه نمایش ۵٫۷۱ اینچی با برش قطره ای هستیم. رزولوشن این نمایشگر برابر با اچ دی پلاس بوده و از فناوری حالت Eye Protection بهره می برد.

آنر ۸ اس (Honor 8s)

آنر ۸ اس (Honor 8s)

قدرت گوشی هوشمند جدید شرکت آنر را چیپست مدیاتک هلیو A22 تامین می کند. این پردازنده توسط ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می شود. کاربران می توانند در این دستگاه از کارت حافظه خارجی استفاده کنند.

در بخش پشتی آنر ۸S دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8 به چشم می خورد و دوربین سلفی آن ۵ مگاپیکسلی است. وظیفه تامین انرژی این دستگاه بر عهده یک باتری ۳۰۲۰ میلی آمپر ساعتی است.

آنر ۸S به صورت پیش فرض از سیستم عامل اندروید پای به همراه رابط کاربری EMUI 9 بهره می برد. در حالی که این محصول فاقد سنسور اثر انگشت است، به سیستم شناسایی چهره دو بعدی مجهز شده است که در شرایط نوری ضعیف نیز عملکرد خود را حفظ می کند.

از دیگر مشخصات این اسمارت فون شرکت آنر می توان به جک ۳٫۵ میلی متر هدفون، رادیو FM، بلوتوث نسخه ۴٫۲ و پشتیبانی از شبکه ارتباطی ۴G VoLTE اشاره کرد.

این دستگاه که می توان آن را نمونه ای از گوشی هواوی Y5 2019 دانست، در رنگ های مشکی، طلایی و آبی با قیمت ۱۳۰ دلار به فروش می رسد نظر شما درباره آنر ۸ اس چیست؟

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=70244

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰