تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024
8

کریستیانو رونالدو گران ترین خودرو نو دنیا را صاحب شد: بوگاتی La Voiture Noire در رکاب کریس

  • کد خبر : 73266
  • 12 اردیبهشت 1398 - 19:34
کریستیانو رونالدو گران ترین خودرو نو دنیا را صاحب شد: بوگاتی La Voiture Noire در رکاب کریس

به گزارش جمهوریت ; بوگاتی La Voiture Noire را می توان یکی از خاص ترین اتومبیل های رونمایی شده در چند سال اخیر نامید. این سوپر اتومبیل ۱۹ میلیون دلاری که اسفندماه گذشته در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی شد، به سفارش یک مشتری متمول توسعه یافته و تنها یک دستگاه از آن روی کره خاکی […]

به گزارش جمهوریت ;

بوگاتی La Voiture Noire را می توان یکی از خاص ترین اتومبیل های رونمایی شده در چند سال اخیر نامید. این سوپر اتومبیل ۱۹ میلیون دلاری که اسفندماه گذشته در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی شد، به سفارش یک مشتری متمول توسعه یافته و تنها یک دستگاه از آن روی کره خاکی موجود خواهد بود. کریستیانو رونالدو گران ترین خودرو نو دنیا را صاحب شد و حالا بوگاتی La Voiture Noire در رکاب کریس است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

از آنجایی که شرکت بوگاتی نام مشتریان خود را فاش نمی کند، خریدار La Voiture Noire تاکنون ناشناس باقی مانده است، هر چند برخی پیش بینی می کردند مدیرعامل سابق گروه فولکس واگن یعنی آقای فردیناند پیچ (Ferdinand Piech) باشد.

اما روزنامه اسپانیایی مارکا مدعی شده کریستیانو رونالدو ستاره کنونی باشگاه یوونتوس فردی است که بوگاتی La Voiture Noire به سفارش وی ساخته می شود. با توجه به علاقه رونالدو به خودروهای لوکس و گران قیمت به ویژه محصولات بوگاتی دور از انتظار نیست که این فوتبالیست ثروتمند و محبوب مالک La Voiture Noire باشد.

بد نیست اشاره کنیم تازه ترین خودروی مزین به نشان بوگاتی که بدنه آن با نیم نگاهی به Type 57 SC Atlantic طراحی شده، از همان موتور ۸ لیتری ۱۶ سیلندر چهار توربوی معروف بهره می برد. این موتور ۱۴۷۹ اسب بخار قدرت و ۱۶۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد.

بوگاتی La Voiture Noire در رکاب کریس

بوگاتی La Voiture Noire در رکاب کریس

بوگاتی La Voiture Noire در رکاب کریس

البته همانطور که پیش تر به اطلاعتان رساندیم، نمونه ای که در ژنو در معرض دید عموم قرار داشت، در اصل نسخه ای ناقص و صرفا نمایشی بود که توسط یک موتور برقی ضعیف جابجا می شد. تکمیل این خودرو و تحویل آن به خریدار چیزی در حدود دو سال زمان خواهد برد.

چنانچه گزارش مارکا صحیح باشد، La Voiture Noire سومین مدل بوگاتی خواهد بود که به کلکسیون رونالدو راه پیدا کرده و در کنار ویرون گرند اسپرت و شیرون نگهداری خواهد شد. لامبورگینی اونتادور، استون مارتین DB9، رولزرویس فانتوم و فراری ۵۹۹ GTO برخی از مدل های گران قیمت دیگری هستند که در کلکسیون رونالدو به چشم می خورند.

خبر دیگر در رابطه با شرکت بوگاتی اینکه به گفته تیمو براوو (Tim Bravo) مدیر روابط عمومی تنها ۱۰۰ دستگاه از ظرفیت تولید ۵۰۰ دستگاهی نسخه های مختلف شیرون در دسترس بوده و امکان سفارش آنها برای علاقه مندان وجود دارد. از میان ۴۰۰ سفارش پیشین تاکنون ۱۸۰ مورد تحویل داده شده که ۴۶ دستگاه از آنها اکنون در خاک ایالات متحده هستند.

شما به این خودرو یگانه و گران قیمت بوگاتی علاقه دارید؟ اگر دارید احتمالا در حد یک کراش باقی بماند چون به هر حال رونالدو آن را صاحب شده است!

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=73266

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰