تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
9

سوء استفاده از عنوان ‘ازدواج موقت’ براى اعمال غیر اخلاقى+عکس

  • کد خبر : 73706
  • 14 اردیبهشت 1398 - 10:21
سوء استفاده از عنوان ‘ازدواج موقت’ براى اعمال غیر اخلاقى+عکس

همه ما بارها با تبلیغات مختلف روی شیشه خودرو خود مواجه شدیم، تبلیغاتی از رستوران و قالی شویی گرفته تا چاه باز کنی و حمل بار و الا ماشاالله از این قبیل چیزها اما ما این گزارش را فقط برای این نوشتیم که اگر همین روزها به یکباره با متفاوت ترین کارت تبلیغاتی عمر خودتان […]

همه ما بارها با تبلیغات مختلف روی شیشه خودرو خود مواجه شدیم، تبلیغاتی از رستوران و قالی شویی گرفته تا چاه باز کنی و حمل بار و الا ماشاالله از این قبیل چیزها اما ما این گزارش را فقط برای این نوشتیم که اگر همین روزها به یکباره با متفاوت ترین کارت تبلیغاتی عمر خودتان مواجه شدید مثل ما تعجب نکنید!
لابد بعضی ها با دیدن این کارت چندان هم تعجب نکنند و حتی بگویند چه ایرادی دارد ازدواج که سنتی حسنه است، ازدواج موقت هم که موضوعی شرعی و قانونی است پس ایراد کار کجا است؟!
برای پاسخ به این سوال بود که خبرنگار اجتماعی نواندیش پیگیر ماجرا شد و با شماره مذکور تماس گرفت تا زیر و بم ماجرا را در بیاورد. احتمالا شما هم مثل ما انتظار دارید در تماس با این شماره یک پیرمرد متین و مهربان که خواستار پیوند جوان های مملکت است گوشی را برداشته و بگوید: ببین پسر من ما برای رضای خدا جوونای مجردی که می خوان با هم ازدواج کنن ولی گزینه مناسبی ندارن رو به هم معرفی می کنیم تا الانم شکر خدا نمونه های موفقی هم داشتیم شما هم اگه مجردی، ببین مجردااا اگه می خوای شلوارت رو دو تا کنی یا حوصلت سر رفته با خانم ات قهری نهه فقط مجرد اگه مجردی بگو ما هم خانم هایی که به سن شما می خورن معرفی می کنیم و خلاصه که برید خوشبخت شید دعا هم به جون ما بکنید!!
اگر فکر می کنید ما این حرف ها رو شنیدیم سخت در اشتباهید حرف هایی که ما شنیدیم اگر شما هم بشنوید احتمالا از تعجب مثل ما شاید شاخ در بیاورید!

و اما اصل داستان….
 برای پیگیری ماجرا با این شماره روی کارت تماس گرفتیم بعد از چند تا بوق خانمی گوشی تلفن را بر می دارد …
سلام بفرمایید؟
سلام ببخشید من کارتتون رو روی شیشه ماشین ام دیدم تو خیابون …(یکی از خیابان های مشهور و شلوغ شمال تهران) برای ازدواج موقت و دائم و اینا
بله بله خوبید؟ اسمتون چیه حالا؟
من … هستم میشه شرایط رو بدونم چطوریه؟
خوشبختم …. جون! منم ….. هستم عزیزم داستان اینه که من خودم …. خونه دارم (غرب تهران) ساعتی هم ١۵٠ !!!!
ساعتی!؟ ولی شما زدید ازدواج دائم و موقت!! یکم الان اینی که می گید یه چیز دیگه است انگاریااا!!
عزیزم چه فرقی داره موقته دیگه ١ ساعت اگر هم می خوای شرعی اش هم می کنیم حالا شما بیا!!!
باشه ممنون
فقط می خواستی بیای چند روز زودتر هماهنگ کن عزیزم !!
حالا بعد از خواندن متن بالا شما هم احتمالا به اندازه ما متعجب شدید اینکه برخی چگونه به این راحتی و این چنین آشکارا آن هم با سواستفاده از امری مقدس به نام ازدواج به راحتی آب خوردن تبلیغ روسپیگری می کنند!
متاسفانه چندی است در فضای مجازی این چنین فعالیت هایی به شدت تشدید شده به طوری که طی ماه های اخیر پیامک هایی با این عنوان به مشترکان تلفن همراه ارسال شده و در آن آدرس کانال تلگرامی برای انتخاب بانو مورد نظرشان داده می شود! این کانال ها که نمونه آن را هم در عکس بالا می بینید در فضای مجازی با تعداد دنبال کنننده بالا تا شخصی ترین خصوصیات خانم ها را منتشر کرده و در ازای معرفی آن ها به متقضیان جدا گانه برای این کار هزینه معرفی می طلبند. حالا که کار از این هم فراتر رفته و به شکل کاملا آشکار به سطح خیابان کشیده شده است.
بدون شک فحشا و روسپیگری در تمامی دنیا وجود دارد و حتی در بسیاری از کشورها جنبه قانونی هم به خود گرفته، اما در کشور ما با فرهنگ خاص خود رواج چنین مسائلی آن هم به این شکل واقعا چه مضراتی می تواند داشته باشد؟ جدا از اینکه گسترش این مساله بدون تردید می تواند بنیان های خانواده به عنوان نهادی مقدس را سست کند شک نکنید که می تواند عامل اصلی شیوع انواع و اقسام بیماری های واگیردار از ایدز گرفته که این روزها شیوع آن از طریق رابطه جنسی ۱۰ برابر شده تا اچ پی وی و هر چه فکرش را کنید، باشد.
به هر روی واجب است که متولیان و نهادهای مسئول سریعا به این حوزه ورود کرده و  جلوی فعالیت آن ها را بگیرند، اگر این کار غیر قانونی است که هست با آن مقابله کنند و اگر هم که فعالیت این افراد خالی از اشکال است خوب رسما آن را اعلام کرده و این چنین افرادی تحت پوشش وزارت بهداشت قرار بگیرند تا حداقل از شیوع بیماری های خطرناک جلوگیری گردد.
لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=73706

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰