تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
6

۲۰ میلیارد ریال برای ۵ طرح در حوزه صنایع دستی اردبیل به تصویب رسید

  • کد خبر : 80133
  • 05 تیر 1398 - 12:01
۲۰ میلیارد ریال برای ۵ طرح در حوزه صنایع دستی اردبیل به تصویب رسید

به گزارش جمهوریت ; به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: ۲۰ میلیارد ریال برای ۵ طرح سرمایه گذاری در حوزه صنایع دستی به تصویب رسید و به بانک‌های عامل مربوطه معرفی گردید. وی با اشاره به اینکه اشتغالزایی این طرح […]

به گزارش جمهوریت ;

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: ۲۰ میلیارد ریال برای ۵ طرح سرمایه گذاری در حوزه صنایع دستی به تصویب رسید و به بانک‌های عامل مربوطه معرفی گردید.

وی با اشاره به اینکه اشتغالزایی این طرح بیش از ۲۰۰ نفر است، گفت: اولویت اصلی ما در سال رونق تولید ایجاد اشتغال در حوزه صنایع دستی و گردشگری است و ما در این خصوص برنامه‌های ویژه‌ای خواهیم داشت.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: این طرح‌ها از شهرستان‌های اصلاندوز، نمین، اردبیل و خلخال بوده است.

فلاحی ادامه داد: با توجه به تعامل به وجود آمده با بانک‌های عامل امکان بررسی و تصویب طرح‌های جدید نیز وجود دارد.

وی اضافه کرد: در این خصوص متقاضیان می‌توانند برای توسعه کارگاه‌های تولیدات صنایع دستی خود نیز درخواست تسهیلات نمایند و برای پیگیری این موضوع به معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان مراجعه کنند.

انتهای پیام/ح

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=80133

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰