تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024
4

پیدا شدن پیکر پسر ۱۸ ساله تهرانی غرق شده در سد سنگر

  • کد خبر : 84213
  • 23 تیر 1398 - 12:01
پیدا شدن پیکر پسر ۱۸ ساله تهرانی غرق شده در سد سنگر

به گزارش جمهوریت ; به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهدی ولی پور، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: پیکر پسر ۱۸ ساله تهرانی غرق شده در سد سنگر توسط اهالی محلی پیدا شده است. وی با بیان اینکه تلاش امدادگران برای جستجوی پدر غرق شده ادامه دارد، افزود: یک تیم واکنش […]

به گزارش جمهوریت ;

پیدا شدن پیکر پسر ۱۸ ساله تهرانی غرق شده در سد سنگربه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهدی ولی پور، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: پیکر پسر ۱۸ ساله تهرانی غرق شده در سد سنگر توسط اهالی محلی پیدا شده است.

وی با بیان اینکه تلاش امدادگران برای جستجوی پدر غرق شده ادامه دارد، افزود: یک تیم واکنش سریع و یک تیم سیلاب جمعیت هلال احمر شهرستان رشت به همراه قایق و تجهیزات مورد نیاز به عنوان پشتیبان در کنار نیرو‌های امدادی شامل آتش نشانی و خدمات ایمنی برای جستجو حضور دارند.


بیشتر بخوانید: تلاش آتش‌نشانان برای پیدا کردن پدر و پسر غرق شده 


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با بیان اینکه این حادثه مرگبار شامگاه جمعه برای مسافران تهرانی در منطقه آیینه ور اتفاق افتاد، تصریح کرد: پدر هنگام شنا در کانال آب بر سد سنگر در حال غرق شدن بود که پسر برای نجاتش وارد کانال شد، اما هر ۲ غرق شدند.

انتهای پیام/ع

پیکر پسر تهرانی غرق شده در کانال آب سد سنگر پیدا شد

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=84213

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰