تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
12

ادعای شهرزاد میرقلی‌خان و سرافراز درباره‌ی مازیار ابراهیمی

  • کد خبر : 87450
  • 09 شهریور 1398 - 0:39
ادعای شهرزاد میرقلی‌خان و سرافراز درباره‌ی مازیار ابراهیمی

جمهوریت: شهرزاد میرقلی خان بازرس ویژه‌ی محمد سرافراز در دوران ریاست سازمان صداوسیما در توییتر ادعایی را مطرح کرده است: «دکتر سرافراز عزیز! این پرونده‌ی سازمان مازیار ابراهیمی، همون موضوع شرکت «بعثت» متعلق به پدر هادی رضوی که سریال شهرزاد ساخت و در جلسه‌ی مزایده‌ی هلدینگ یاس، تهدید به شکست مزایده‌ی سازمان کرد نیست؟! همون […]

جمهوریت: شهرزاد میرقلی خان بازرس ویژه‌ی محمد سرافراز در دوران ریاست سازمان صداوسیما در توییتر ادعایی را مطرح کرده است:

«دکتر سرافراز عزیز! این پرونده‌ی سازمان مازیار ابراهیمی، همون موضوع شرکت «بعثت» متعلق به پدر هادی رضوی که سریال شهرزاد ساخت و در جلسه‌ی مزایده‌ی هلدینگ یاس، تهدید به شکست مزایده‌ی سازمان کرد نیست؟! همون نورهای چینی که قرار بود به نام محصول ایرانی به پرس بفروشند و سهم بزرگی به «عربیون‌ها» بدند؟ “حلقه‌های خانوادگی” در رسوایی‌های آتی، جایگاه هر یک را مشخص خواهد کرد. اجمالا حتی لاریجانی هم در مقابل […] و هلدینگ یاس، دانه ریز حساب می‌شود، چه برسد به رضوی‌ها و ۱۰۰ پله پایین‌تر، عربیون‌ها»

محمد سرافراز هم در پاسخ او توییت کرد:

«بله این ماجراها به‌هم ارتباط دارد و خدا می‌داند که فساد و طمع مال دنیا تا کجا ادامه پیدا می‌کند و چه زندگی‌هایی را نابود می‌سازد! البته شبکه‌ی پرس در همان زمان با متخلفین برخورد کرد و نور HD از شرکت آلمانی خرید ولی حراستِ وقت سازمان باید پاسخگوی رفتار خود باشد».

آقای سرافراز در ۲۷ مردادماه هم توییت کرده بود:

«عدالت کجاست؟ وقتی طبری دستگیر شد خبرهای زیادی از اعترافات او که معلوم نیست واقعی باشد به رسانه‌ها درز کرد. اما چند سال از دستگیری محمود سیف […] و مهردادی مدیرعامل یاس می‌گذرد ولی هیچ خبری از محل نگهداری آنها و اعترافاتشان منتشر نشده است! عدالت اینست که به همه‌ی مفاسد رسیدگی شود».

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=87450

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰