تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
3

اصلاح‌طلبان در انتخابات ۱۴۰۰ سکوت کنند

  • کد خبر : 94930
  • 15 خرداد 1399 - 21:29
اصلاح‌طلبان در انتخابات ۱۴۰۰ سکوت کنند

به گزارش جمهوریت ، یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب در خصوص کنش سیاسی اصلاح‌طلبان معطوف به انتخابات ۱۴۰۰ اظهار کرد: باید ببینیم کدام طیف از اصلاح‌طلبان به دنبال حضور در ۱۴۰۰ هستند؛ چون در حال حاضر مجموعه‌ای در پرانتز تحت‌عنوان اصلاح‌طلب حاضر هستند که طیف‌های مختلف و متنوعی را در‌بر می‌گیرند. هدایت‌ا… آقایی به «آرمان ملی» […]

به گزارش جمهوریت ، یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب در خصوص کنش سیاسی اصلاح‌طلبان معطوف به انتخابات ۱۴۰۰ اظهار کرد: باید ببینیم کدام طیف از اصلاح‌طلبان به دنبال حضور در ۱۴۰۰ هستند؛ چون در حال حاضر مجموعه‌ای در پرانتز تحت‌عنوان اصلاح‌طلب حاضر هستند که طیف‌های مختلف و متنوعی را در‌بر می‌گیرند.

هدایت‌ا… آقایی به «آرمان ملی» گفت: بخش عمده‌ای از اصلاح‌طلبان نسبت به این روند برای نهادهای انتخابی مثل مجلس یا رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه اختیاری برای آنها باقی نمانده و چه تایید شوند، چه نشوند جوابی برای مردم ندارند، هم‌نظرند. وی افزود: اکنون آقای روحانی پس از ۷ سال چه پاسخی برای مردم دارد؟ رئیس‌جمهور در عرصه مسائل بین‌المللی، منطقه‌ای و سیاست‌های کلان تصمیم‌گیر نبوده؛ در حالی که امروز زندگی مردم با تصمیمات کلان رقم می‌خورد.

این چهره اصلاح‌طلب ادامه داد: به نظرم بهتر است اصلاح‌طلب‌ها در انتخابات آینده سکوت کنند. البته بخشی از اصلاح‌طلبان انتسابی مثل حزب کار، خانه کارگر، حزب اعتدال و توسعه یا حزب ندا با تعریفی که از این نوع اصلاح‌طلبی داریم همراهی ندارند و در چارچوب‌های سنتی سیر می‌کنند؛ لذا با یکی از کاندیداها نزدیک خواهند شد و ائتلاف خواهند کرد، اما عمده اصلاح‌طلبان پیشرو سکوت خواهند کرد و روی هیچ گزینه‌ای تمرکز نخواهند کرد.

+بیشتر بخوانید:

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=94930

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰