تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
11

روایت یار سابق احمدی نژاد از قاضی منصوری

  • کد خبر : 95716
  • 27 خرداد 1399 - 9:19
روایت یار سابق احمدی نژاد از قاضی منصوری

عباس امیری فر نزدیک‌ترین روحانی به احمدی‌نژاد در دوره‌ی ریاست جمهوری و معاون فرهنگی نهاد ریاست جمهوری دولت نهم و دهم گفت : من با آقای منصوری دوست بودم و در بسیاری از جلسات فقه با هم شرکت می‌کردیم. یک روز به من گفت می‌خواهیم شما را برای انتشار سی‌دی «ظهور نزدیک است» دستگیر کنیم. […]

عباس امیری فر نزدیک‌ترین روحانی به احمدی‌نژاد در دوره‌ی ریاست جمهوری و معاون فرهنگی نهاد ریاست جمهوری دولت نهم و دهم گفت : من با آقای منصوری دوست بودم و در بسیاری از جلسات فقه با هم شرکت می‌کردیم. یک روز به من گفت می‌خواهیم شما را برای انتشار سی‌دی «ظهور نزدیک است» دستگیر کنیم. من ابتدا فکر کردم شوخی می‌کند اما ۱۱ اردیبهشت دیدم بدون اینکه به من احضاریه یا اخطار دهند، یک‌مرتبه من را دستگیر کردند و ایشان قاضی ما شدند و شروع به تهدید کردند و من را به انفرادی انداختند. هرچه گفتم اینها دروغ و تهمت است، قبول نکردند و ۵۲ روز من را به انفرادی بردند و چنین برخوردی با من کردند و من فقط گفتم که آقای منصوری بدانید که خدا این بلا را یک روزی به سر خودتان خواهد آورد و ظلم درست نیست.

شما با من رفیق و هم‌لباس هستید پس چرا شما پیگیری می‌کنید، پرونده من باید در دادگاه ویژه روحانیت بررسی شود، اما ایشان گفت چون شما سردار سپاه هستید کارکنان دولت پیگیر کارتان هستند و درنهایت من را با آن وضعیت بد به انفرادی انداختند. زمانی‌که ایشان بازنشسته شد و می‌خواست فرار کند (قبل از اینکه آقای رئیسی بیاید) با من تماس گرفت و گفت شما تبرئه شده‌‌اید و ما از شما عذر می‌خواهیم… در نهایت من از ایشان شکایت کردم که به‌خاطر بازنشسته‌شدن ایشان، آن شکایت را مختومه کردند. خلاصه اینکه ایشان ۵۲ روز من را بی‌گناه به انفرادی انداختند و سایت‌ها چقدر به من دروغ و افترا بستند. درنهایت بعد از چند سال حقانیت من به نتیجه رسید و پلیس بین‌الملل ایشان را به‌عنوان یک متهم بزرگ دستگیر کرد و می‌خواهند او را به ایران منتقل کنند. این قاضی اتهامات زیاد دیگری هم دارد که جای گفتن آن نیست.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=95716

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰