تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
8

قیمت دلار ۱۵ هزار تومان می‌شود؟

  • کد خبر : 98041
  • 31 تیر 1399 - 13:47
قیمت دلار ۱۵ هزار تومان می‌شود؟

یک کارشناس ارشد بانکی گفت: اگر بانک مرکزی موفق شود ۲۷ میلیارد دلار ارز صادراتی بازنگشته را از طریق فشار به صادرکنندگان وارد چرخه اقتصادی کشور کند، شاهد کاهش نرخ ارز به زیر ۱۵ هزار تومان خواهیم بود. قیمت دلار به سقوط آزاد خود ادامه می‌دهد. قیمت دلار البته از دیروز روند کاهشی خود را […]

یک کارشناس ارشد بانکی گفت: اگر بانک مرکزی موفق شود ۲۷ میلیارد دلار ارز صادراتی بازنگشته را از طریق فشار به صادرکنندگان وارد چرخه اقتصادی کشور کند، شاهد کاهش نرخ ارز به زیر ۱۵ هزار تومان خواهیم بود.

قیمت دلار به سقوط آزاد خود ادامه می‌دهد. قیمت دلار البته از دیروز روند کاهشی خود را آغاز کرده است. قیمت دلار بعد از آن کاهشی شد که همتی خبر از توزیع پول در بازار داد. قیمت دلار بنا به پیش بینی کارشناسان تا ۱۵ هزار تومان اهش خواهد یافت. قیمت دلار در بازار امروز وارد هر کانالی که شود به دلیل موج ایجاد شده از دیروز تا امروز روند کاهشی شدید تری از روز‌های بعد هم خواهد داشت.

«تاج محمد قجاوند» با اشاره به یادداشت یکشنبه شب رئیس کل بانک مرکزی در فضای مجازی، ضمن تایید محتوای آن تاکید کرد: این یادداشت، مبنایی علمی و تجربی داشت و بانک مرکزی طی روزهای گذشته با استفاده از ابزارهای ساده، اما علمی، تلاش کرد تا بتواند بر التهاب بازار مسلط شود.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=98041

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰