تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
14

واکنش موتلفه به اظهارات میرسلیم علیه قالیباف ؛ فضاسازی رسانه ای و سیاسی اشتباه است

  • کد خبر : 98091
  • 01 مرداد 1399 - 13:54
واکنش موتلفه به اظهارات میرسلیم علیه قالیباف ؛ فضاسازی رسانه ای و سیاسی اشتباه است

موتلفه بخواهد یا نه ؛ مصطفی میرسلیم ؛ شمایل تمام نمای حزب قدیمی موتلفه در پارلمان یازدهم است. دبیرکل سابق و پر سابقه و چهره ثابت شورای مرکزی حزب در ۴ دهه گذشته ، رئیس پارلمان یازدهم نشد. او نه‌تنها در مقابل محمد باقر قالیباف کمترین شانسی برای نشستن بر کرسی ریاست نداشت حتی نتوانست […]

موتلفه بخواهد یا نه ؛ مصطفی میرسلیم ؛ شمایل تمام نمای حزب قدیمی موتلفه در پارلمان یازدهم است. دبیرکل سابق و پر سابقه و چهره ثابت شورای مرکزی حزب در ۴ دهه گذشته ، رئیس پارلمان یازدهم نشد. او نه‌تنها در مقابل محمد باقر قالیباف کمترین شانسی برای نشستن بر کرسی ریاست نداشت حتی نتوانست به ریاست هیچ‌یک از کمیسیون‌های مجلس برسد.

میرسلیم که هر از گاهی با اظهار نظرهایش جنجال آفرین می شود در آخرین اقدام رئیس مجلس را متهم کرده است و مدعی شده اسنادی را درباره دوران شهرداری قالیباف را به قوه قضائیه داده است.

حمید رضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اما درباره موضع گیری اخیر مصطفی میرسلیم نماینده تهران ، علیه محمد باقر قالیباف رئیس مجلس به خبرنگار جمهوریت گفت: از میرسلیم سئوال کرده اند که ادعاهای قبلی مطروحه از جانب شما درباره دوران شهرداری قالیباف چه بوده است و ایشان سخنان قبلی خود مبنی بر ارائه همان مدارک به قوه قضائیه را تکرار کرده و حرف تازه ای نزده است.

ترقی افزود : البته اعتقاد ما این است که اینگونه سوالات را ایشان نبایستی پاسخ دهد و اگر مدارک ادعایی را به قوه قضائیه داده اند ، دیگر پیگیری موضوع معنایی ندارد و نباید موضوع را سیاسی و رسانه ای کنند و اجازه بدهد روند قانونی خود را طی کند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه افزود: نباید اینگونه موضوعات بی محابا در افکار عمومی مطرح شود و موتلفه نیز با این موضوع که فضا سازی و موج رسانه ای راه بیفتد موافق نیست.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=98091

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰