تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
10

پسر بشار اسد که توسط آمریکا تحریم شد کیست؟

  • کد خبر : 98362
  • 09 مرداد 1399 - 9:37
پسر بشار اسد که توسط آمریکا تحریم شد کیست؟
بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه، دو پسر و یک دختر دارد که پسر ارشد وی با نام «حافظ اسد» در سال ۲۰۰۱ به دنیا آمده و در حال حاضر حدود ۱۹ سال دارد

به گزارش جمهوریت ، وزارت خزانه‌داری آمریکا روز چهارشنبه طی بیانیه‌ای اعلام کرد که نام ۱۴ شخص حقیقی و حقوقی مرتبط با دولت سوریه به فهرست تحریم‌ها دفتر کنترل دارایی‌های خارجی (اوفک) که از نهادهای زیرمجموعه این وزارتخانه محسوب می‌شود، افزوده شده است.

در بین افراد و نهادهایی که نامشان از امروز به فهرست اشخاص تحت تحریم اوفک افزوده شده، نام لشکر یکم ارتش عربی سوریه و همچنین «حافظ اسد» پسر ارشد رئیس‌جمهور سوریه نیز دیده می‌شود.

بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه، دو پسر و یک دختر دارد که پسر ارشد وی با نام «حافظ اسد» در سال ۲۰۰۱ به دنیا آمده و در حال حاضر حدود ۱۹ سال دارد. او در سال ۲۰۱۸ به منظور شرکت در مسابقات المپیاد ریاضی به رومانی سفر کرده بود.

او در مصاحبه‌ای گفته بود: داخلی بودن جنگ سوریه مردود است. از نظر شخصی ، من امیدوارم که جنگ ادامه پیدا نکند، اما چنین مشکلاتی برای حل و فصل نیاز به زمان دارد. بحران سوریه از شش سال پیش تاکنون ادامه دارد و من امیدوارم که به پایان خود نزدیک شده باشد. حافظ در دفاع از پدرش افزود، چیزهای زیادی درباره پدرش می گویند اما بسیاری از آنها کور هستند و گفته‌هایشان درست نیست.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=98362

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰