تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
7

شریعتمداری: آقای مکرون، قُمپز در نکن

  • کد خبر : 98922
  • 19 مرداد 1399 - 11:17
شریعتمداری: آقای مکرون، قُمپز در نکن

جمهوریت: حسین شریعتمداری؛ مدیرمسئول روزنامه کیهان به حواشی سفر اخیر رئیس جمهور فرانسه به لبنان واکنش نشان داد. او نوشت: * مکرون به علت همکاری با آمریکا در حمایت‌های بی‌پرده از تروریست‌ها یکی از متهمان اصلی فاجعه عصر سه‌شنبه لبنان است. ادعای رئیس‌جمهور فرانسه که «خودم مسئولیت سیاسی تغییرات در لبنان را به عهده می‌گیرم»! […]

جمهوریت: حسین شریعتمداری؛ مدیرمسئول روزنامه کیهان به حواشی سفر اخیر رئیس جمهور فرانسه به لبنان واکنش نشان داد.

او نوشت:

* مکرون به علت همکاری با آمریکا در حمایت‌های بی‌پرده از تروریست‌ها یکی از متهمان اصلی فاجعه عصر سه‌شنبه لبنان است. ادعای رئیس‌جمهور فرانسه که «خودم مسئولیت سیاسی تغییرات در لبنان را به عهده می‌گیرم»! قبل از آنکه قابل اعتناء باشد، یک لاف‌گزاف و قُمپز خنده‌دار است و از خالی بودن دست فرانسه برای دخالت در امور لبنان حکایت می‌کند.

* ترامپ تهدید می‌کند و هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، همین دیروز جان بولتون مشاور سابق امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد «باید عراق تجزیه شود و حکومت ایران هم تغییر کند»! و یا برایان هوک برگزیده ترامپ برای مقابله با ایران بعد از ده‌ها برنامه نا‌کام که نشانه شکست طرح فشار حداکثری آمریکا به ایران است، برکنار شد و… به لاف‌های پیوسته مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا و… نگاه کنید. اگر کاری از آنها ساخته بود بدون کمترین تردید انجام می‌دادند.

* و بالاخره، تهدید‌های مکرون و ترامپ و پمپئو و برایان هوک و جان بولتون و… نشانه خالی بودن دست آنهاست و نه فقط جای نگرانی ندارد بلکه خوشحال‌کننده نیز هست.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=98922

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰