تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
16

ناامیدی مردم از بی عملی اصلاح طلبان شورای شهر تهران/ خرداد ۱۴۰۰ نزدیک است

  • کد خبر : 99003
  • 20 مرداد 1399 - 15:06
ناامیدی مردم از بی عملی اصلاح طلبان شورای شهر تهران/ خرداد ۱۴۰۰ نزدیک است

جمهوریت: حجت نظری عضو شورای شهر تهران در توئیتر نوشته : «‌در جلسه کمیسیون نامگذاری شورای شهر تهران، دو معبر پیشنهادی بنده برای تغییر به نام دو فعال حوزه رسانه که کرونا از ما گرفت، یعنی ‌روح‌الله ‌رجایی و ‌سهیل ‌گوهری در مجاورت دفتر انجمن صنفی روزنامه‌نگاران در خیابان شریعتی به تصویب کمیسیون رسید. به […]

جمهوریت: حجت نظری عضو شورای شهر تهران در توئیتر نوشته : «‌در جلسه کمیسیون نامگذاری شورای شهر تهران، دو معبر پیشنهادی بنده برای تغییر به نام دو فعال حوزه رسانه که کرونا از ما گرفت، یعنی ‌روح‌الله ‌رجایی و ‌سهیل ‌گوهری در مجاورت دفتر انجمن صنفی روزنامه‌نگاران در خیابان شریعتی به تصویب کمیسیون رسید. به زودی تابلوهای جدید این دو معبر در محل‌های مورد نظر نصب می‌شود.»

درباره بد سلیقگی شورای شهر تهران می توان گفت:

در روزگاری که هزاران ایرانی بر اثر ویروس کرونا جان باخته اند ، نام گزاری دو معبر به نام این دو روزنامه نگار چه معنایی دارد؟

با نهایت احترام به این دو روزنامه نگار فقید ، ویژگی ممتاز این دو عزیز در مقایسه با سایر مرحومین بر اثر ابتلا به کرونا چیست؟ دوستی و آشنایی با اعضای شهر ملاک درستی برای این اقدام است؟

برخی دیگر از مشاهیر نیز بر اثر کرونا جان باخته اند . آیا قرار است معابر شهر به نامشان شود؟

شایسته تر نبود این نام گزاری برای پزشکان و پرستارانی صورت می گرفت که ماه هاست با شرایط سخت ، جان بر کف گرفته اند و شهدایی را برای حفظ جان مردم تقدیم کرده اند؟

از خانواده های این دو عزیز سوال شده که راضی به این اقدام هستند یا این تبعیض بیشتر آزرده شان می کند؟

راستی این شورای شهر در این مدت جز تغییر نام چند خیابان چه دستاوردی داشته است؟

شورای شهری که در روزگار کرونا ، مردم را سردرگم تصمیمات شل کن ، سفت کن درباره طرح ترافیک کرده است و از خلوت کردن و سرویس بهتر در مترو و سایر وسایل حمل و نقل عمومی عاجز است ، چگونه برای تصمیمات جوگیرانه این چنینی با سرعت عمل می کند؟

مردم تهران در هراس از ناایمن بودن ساختمان ها در مقابل زلزله ای که هر لحظه می تواند قریب الوقوع باشد ، ترافیک ، سیستم معیوب حمل و نقل عمومی ، احتمال انفجار و آتش سوزی در انبارهای نفتی که به گفته همین شورا در اماکن مسکونی همچون بمب ساعتی عمل می کند و صدها مشکل دیگر قرار دارند و خواجه در بند نام و نقش ایوان – آن هم به اسم رفقا – هستند.

بی عملی ها و اقدامات ناسنجیده شورای شهر تهران ، یادآور عملکرد فراکسیون امید در مجلس است. با این شیوه دور نیست که در خرداد ۱۴۰۰ سرنوشت اصلاح طلبان خیابان بهشت ، مشابه اصلاح طلبان بهارستان شود.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=99003

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰