تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
14

نشست مشترک شورای مرکزی حزب جوانان ایران اسلامی درخصوص راهبرد اصلاح‌طلبان براى١۴٠٠

  • کد خبر : 99935
  • 10 شهریور 1399 - 21:52
نشست مشترک شورای مرکزی حزب جوانان ایران اسلامی درخصوص راهبرد اصلاح‌طلبان براى١۴٠٠

جمهوریت : دومین نشست مشترک شورای مرکزی حزب جوانان ایران اسلامی با نمایندگان استانی حزب با هدف تبادل نظر درخصوص راهبرد اصلاح‌طلبان براى١۴٠٠ به صورت مجازی برگزار شد. به گزارش ایلنا، دومین نشست مشترک شورای مرکزی حزب جوانان ایران اسلامی با نمایندگان استانی حزب با هدف تبادل نظر درخصوص راهبرد اصلاح طلبان براى١۴٠٠ به صورت […]

جمهوریت : دومین نشست مشترک شورای مرکزی حزب جوانان ایران اسلامی با نمایندگان استانی حزب با هدف تبادل نظر درخصوص راهبرد اصلاح‌طلبان براى١۴٠٠ به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، دومین نشست مشترک شورای مرکزی حزب جوانان ایران اسلامی با نمایندگان استانی حزب با هدف تبادل نظر درخصوص راهبرد اصلاح طلبان براى١۴٠٠ به صورت مجازی برگزار شد.

در این جلسه مجازى پس از ارائه گزارش محمد خونچمن، دبیرکل حزب از جلسات اخیر شوراى هماهنگى جبهه اصلاحات و کمیته هاى سیاسى و استان‌هاى آن،اعضاى حاضر به بحث و تبادل نظر درخصوص شرایط جارى سیاسى کشور و گزینه هاى پیش رو در سال ١۴٠٠ پرداختند.

در ادامه جلسه میهمان ویژه نشست، سید حسین مرعشی به ارائه تحلیل خود از شرایط جارى اصلاح طلبان و نیز انتخابات سال ۱۴۰۰ پرداخت و وظیفه احزاب و فعالان سیاسى را “سیاست ورزى” براى تغییر فضاى حاکم بر جامعه و نه انفعال در برابر آن خواند.

این عضو ارشد حزب کارگزاران همچنین درخصوص عملکرد دولت روحانی تاکید کرد: سنجش این عملکرد باید متناسب با شرایط داخلى و خارجى کشور صورت گیرد.

وى سیاست خارجی دولت را موفق دانست ولى با این حال اذعان کرد: خروج آمریکا از برجام مبتنى بر تصور نادرست این کشور از” افکار عمومی ایران،استحکام نظام جمهوری اسلامی و اقتصاد ایران”صورت گرفت و نتوانست هدف امریکا را تأمین کند.

گفتنی است جلسه با پاسخ های مرعشی به سئوالات حاضرین در نشست پایان یافت.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=99935

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰