تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
8

مهاجرت فرزند مقامات بحث امنیتی جدی است

  • کد خبر : 163780
  • 21 شهریور 1401 - 10:08
مهاجرت فرزند مقامات بحث امنیتی جدی است
این دولت و آن دولت ندارد. وجود فرزندان مسئولان در سرزمین‌های دشمن، یک اهرم فشار علیه جمهوری اسلامی است. این یک بحث امنیتی جدی است و ربطی به دولت روحانی و رئیسی ندارد.

جمهوریت – رویداد ۲۴ نوشت: صادق کوشکی فعال سیاسی اصولگرا در واکنش به حاشیه‌های فرزند انسیه خزعلی می‌گوید: حساب فرزند از پدر و مادر جداست.

محمدصادق کوشکی فعال سیاسی اصولگرا در واکنش به حاشیه‌های فرزند انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور می‌گوید: مقامات ارشد حاکمیت باید یک فکری برای این وضعیت بکنند. البته در همه دولت‌ها این مسئله وجود داشته و فقط مختص به دولت آقای رئیسی نیست.

کوشکی می‌گوید: البته حساب فرزندان مسئولان از پدر و مادرشان جداست. مسئولان می‌گویند که فرزندان ما مستقل هستند و خودشان برای زندگی‌شان تصمیم گرفته و می‌گیرند و در نهایت حساب ما با آن‌ها جداست. این پاسخ مسئولان به لحاظ حقوقی، درست و قابل قبول است، اما به هر حال وجود فرزندان مسئولان در کشورهای دشمن نظیر آمریکا و انگلیس می‌تواند به یک اهرم فشار علیه جمهوری اسلامی تبدیل شود و این امکان وجود دارد که از این افراد علیه پدران و مادرانشان استفاده شود. البته ناگفته نماند دفاع مسئولان هم در این موارد قابل قبول است، چون فرزاندان آن‌ها بالغ هستند و حساب فرزندان از پدر و مادرشان جداست.

این فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به اینکه چرا در چنین شرایط اقتصادی‌ای که مردم برای تامین اقلام خوراکی هم دچار مسئله هستند، فرزندان مسئولان حاکمیت در کشورهایی که بارها آن‌ها را سرزمین دشمن تلقی کرده‌اند، سکونت دارند، گفت: اگر مشخص شود یک مسئولی فرزندش را با پول بیت‌المال به خارج از کشور فرستاده، وی مرتکب یک جرم وحشتناک شده است، اما فعلا که چنین چیزی مشخص نیست.

وی در ادامه اظهار کرد: اگر مسئولان و فرزندانشان برای این سفرها از اموال شخصی خود استفاده کرده باشند، مشکلی نداشته و به لحاظ حقوقی قابل پیگرد نبوده و هیچ اعتراضی هم وارد نیست. امیدواریم که مسئولان با پول بیت‌المال فرزندانشان را به خارج از کشور نفرستاده باشند.

او درباره رفتار دوگانه در واکنش به موارد مشابه گفته «این دولت و آن دولت ندارد. وجود فرزندان مسئولان در سرزمین‌های دشمن، یک اهرم فشار علیه جمهوری اسلامی است. این یک بحث امنیتی جدی است و ربطی به دولت روحانی و رئیسی ندارد.»

بیشتر بخوانید:

 

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=163780

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰