تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
6

در نشست نمایندگان مجلس مخالف با وزیر صمت چه گذشت؟

  • کد خبر : 168004
  • 08 آبان 1401 - 11:41
در نشست نمایندگان مجلس مخالف با وزیر صمت چه گذشت؟
وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت که سه شنبه این هفته در مجلس استیضاح خواهد شد و معاونان وی در نشستی با اعضای مجمع نمایندگان تهران و جمع دیگری از نمایندگان مجلس، گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های وزارت صمت را ارائه کردند.

جمهوریت سید رضا فاطمی‌امین وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاونان وی در نشستی با اعضای مجمع نمایندگان تهران و جمع دیگری از نمایندگان مجلس، گزارشی از عملکرد وزارت صمت را ارائه کردند.

در همین رابطه زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس درباره این نشست که در محل وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت برگزار شد، گفت: در این جلسه وزیر صمت و معاونان وی گزارشی را از عملکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت در طول یک سال گذشته به نمایندگان ارائه کردند که مجموع گزارشات ارائه شده، از روند رو به جلوی عملکرد این وزارتخانه حکایت داشت.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: طبق گزارشی که در این جلسه ارائه شد، تولید خودرو در سال جاری نسبت به سال گذشته ۶۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد و این در حالی است که بودجه خودروسازان در سال جاری افزایش نیافته است. علاوه بر این، در سال جاری خودروی ناقصی تولید نشده و شاهد انبارشدن خودروها با نقض تعهد در پارکینگ‌ها نیستیم.

وی افزود: همچنین در این جلسه توضیحاتی درباره داشبورد سراسری وزارت صنعت ارائه شد. در این دل داشبورد یا سامانه کالاهای تولید شده و یا وارد شده به کشور از زمان تولید و یا واردات به کشور قابل رهگیری هستند که این اقدام باعث حذف واسطه‌ها و دلال‌بازی‌ها در حوزه کالاهای مختلف می‌شود.

الهیان ادامه داد: حاضران در این جلسه اعم از نمایندگان تهران و دیگر نمایندگان مجلس شورای اسلامی که در این جلسه حضور داشتند عملکرد وزارت صنعت،‌ معدن وتجارت در یک سال گذشته را قابل تقدیر دانستند و عنوان کردند که ادامه این روند در وزارت صمت موجب از بین رفتن فساد و واسطه‌گری‌ها در حوزه صنعت می‌شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حاضران در این جلسه عنوان کردند که نظرشان نسبت به استیضاح منفی است و به استیضاح وزیر صنعت رای نخواهند داد و در جلسه استیضاح به آقای وزیر رای اعتماد مجدد خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=168004

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰