تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
7

موساد با شما تماس گرفته است؟

  • کد خبر : 168481
  • 13 آبان 1401 - 14:05
موساد با شما تماس گرفته است؟
سایت‌های شرط‌بندی، پیام‌های تبلیغاتی، فیلترشکن‌ها و بازی‌های آنلاین از بسترهای جذب جاسوس برای موساد هستند.

جمهوریت – کار، کار موساد است و مرحله به مرحله برای رسیدن به هدف خود، جاسوس استخدام می‌کند. سایت‌های شرط‌بندی، پیام‌های تبلیغاتی، فیلترشکن‌ها و بازی‌های آنلاین از بسترهای جذب جاسوس برای موساد هستند.

بیشتر بخوانید:

به گزارش برنا، «اگر می‌خواهید آینده خوب و ایده‌آلی برای خانواده خود فراهم کنید، تماس بگیرید.» این پیامی است که اگر روی گوشی‌های خیلی از ماها نقش ببندند بی‌تفاوت از آن می‌گذریم اما هستند کسانی که به اشتباه، آن را روزنه‌ای برای رسیدن به آمال و آرزوهای خود می‌بینند.

همچنین شواهد نشان می‌دهد جذب جاسوس در فضای مجازی شیوه‌ای کم هزینه برای موساد است. آنها از طریق استوری اینستاگرام، آموزش‌هایی در مورد اغتشاشات می‌دهند؛ مانند درست کردن کوکتل مولوتف و مواد آتش‌زا و برخی هم مرحله به مرحله، شیوه‌های آموزش داده شده از سوی موساد را برای رسیدن به وعده‌ها اجرایی می‌کنند.

به‌طور مثال، یکی از بازداشتی‌های اغتشاشات اخیر که از همین طریق جذب موساد شده بود، با وعده مهاجرت به اغتشاشگران پیوست و از خود عکس و فیلم منتشر کرد. یا یکی دیگر از بازداشتی‌ها عنوان کرده که از طریق اینستاگرام به صفحات پناهندگی روی آورده بود که یکی از آن صفحات برای رژیم صهیونیستی بود.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=168481

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰