تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
7

ادعایی درباره احتمال رفع فیلتر اینستاگرام

  • کد خبر : 175991
  • 27 دی 1401 - 21:11
ادعایی درباره احتمال رفع فیلتر اینستاگرام
«گوگل پلی رفع فیلتر شد ». این خبری بود که از عصر روز گذشته به سرعت در فضای رسانه ای و کانال ها و صفحات فضای مجازی منتشر شد.

جمهوریت – روزنامه خراسان نوشت: بسیاری از کاربران شب گذشته تجربه‌های خود از دسترسی بدون محدودیت به اینستاگرام را به اشتراک گذاشتند . حال باید دید روند رفع فیلتر پلتفرم‌ها گسترده‌تر خواهد شد یا خیر؟

روزنامه خراسان با اشاره به رفع فیلترشدن گوگل‌پلی و تجربه دیروز برخی کاربران از استفاده بدون فیلترشکن از اینستاگرام، احتمال رفع فیلترش شدن این پلتفرم را مطرح کرد.

به گزارش خراسان، «گوگل پلی رفع فیلتر شد ». این خبری بود که از عصر روز گذشته به سرعت در فضای رسانه ای و کانال ها و صفحات فضای مجازی منتشر شد. اکنون باید منتظر ماند و دید آیا این روند رفع فیلتر مداوم است و به دیگر محدودیت ها از جمله اینستاگرام و و اتس اپ هم تسری خواهد یافت.چرا که همزمان با انتشار خبرهای رفع فیلتر گوگل پلی  برخی کاربران  از امکان دسترسی  بدون محدودیت به اینستاگرام هم خبر دادند .

خراسان در ادامه نوشت: اگرچه برخی کاربران از دسترسی به اینستاگرام  خبر دادند اما خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان و سایت فردا  به صراحت نوشتند که دسترسی به اینستاگرام بر روی اینترنت رایتل، ایرانسل و شبکه اینترنت خانگی بدون فیلترشکن ممکن شده است و تا زمان تنظیم این گزارش  مقام و منبع  رسمی این موضوع را تایید نکرد ولی بسیاری از کاربران شب گذشته  تجربه های خود از دسترسی بدون محدودیت به اینستاگرام را به اشتراک گذاشتند . حال باید دید روند رفع فیلتر این پلتفرم ها که کسب و کارهای زیادی بر آن ها  ایجاد شده بود و آمار های متفاوتی دراین باره ارائه می شود گسترده تر خواهد شد یا خیر؟

بیشتر بخوانید:

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=175991

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰