تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
4

پیغام‌ اروپا و آمریکا به ایران درباره سپاه

  • کد خبر : 176504
  • 02 بهمن 1401 - 13:29
پیغام‌ اروپا و آمریکا به ایران درباره سپاه
اروپایی ها پیغام هایی داده اند که قصد چنین اقدامی را ندارند و از ایران درخواست داشتند که ایران نیز اقدام متقابل به مثل انجام ندهد. همچنین آمریکایی ها نیز پیام هایی را به ایران داده اند و درخواست مذاکرات داده اند.

جمهوریت – سلیمی گفت: اروپایی ها پیغام هایی داده اند که قصد چنین اقدامی را ندارند و از ایران درخواست داشتند که ایران نیز اقدام متقابل به مثل انجام ندهد. همچنین آمریکایی ها نیز پیام هایی را به ایران داده اند و درخواست مذاکرات داده اند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی جزئیات نشست غیرعلنی مجلس شورای اسلامی با حضور وزیر امور خارجه و فرمانده سپاه پاسداران را تشریح کرد.

به گزارش تسنیم ، علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جزئیات جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: امروز جلسه غیرعلنی مجلس با حضور امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه و سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه وزیر امور خارجه و فرمانده سپاه سخنانی را مطرح کردند و در این نشست تاکید شد که اگر اروپا خطایی نابخشودنی انجام دهد ایران اقدام متقابل به مثل انجام خواهد داد.

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: سپاه پاسداران طبق قانون اساسی نهاد رسمی ایران است و اگر این نهاد توسط کشورهای اروپایی یک سازمان تروریستی اعلام شود ایران نیز تمامی نهادهای نظامی اروپا را تروریست اعلام خواهد کرد و از این به بعد هیچ یک از نهادهای نظامی اروپایی در منطقه در امان نخواهند بود و حتی مستشاران آن ها در سفارتخانه های آن ها احساس آرامش نخواهند کرد.

سلیمی تصریح کرد: اروپایی ها پیغام هایی داده اند که قصد چنین اقدامی را ندارند و از ایران درخواست داشتند که ایران نیز اقدام متقابل به مثل انجام ندهد. همچنین آمریکایی ها نیز پیام هایی را به ایران داده اند و درخواست مذاکرات داده اند.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=176504

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰