تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
9

رحیم صفوی: بیش از ۴۰ کشور از اغتشاشات حمایت کردند

  • کد خبر : 176867
  • 06 بهمن 1401 - 9:32
رحیم صفوی: بیش از ۴۰ کشور از اغتشاشات حمایت کردند
رحیم صفوی مشاورعالی فرمانده کل قوا : رهبری «گلایه» دارند، برخی‌ به «جهاد تبیین» نمی‌پردازند

جمهوریت – همشهری آنلاین نوشت: یحیی رحیم صفوی دستیار و مشاورعالی فرماندهی کل قوا، با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس جنگ تن به تن بود، گفت: دشمن امروز وارد خانه‌ها شده است و عقاید و باور جوانان را هدف قرار داده است.

یحیی رحیم صفوی، دستیار و مشاورعالی فرماندهی کل قوا، شامگاه سه شنبه، در یادواره ۴۴۲ شهید جامعه کارگری و کارفرمایی استان البرز که در تالار شهیدان نژادفلاح کرج برگزار شد، با بیان اینکه مردم انقلابی ایران در ایام الله دهه مبارک فجر و جشن چهل و چهار سالگی پیروزی انقلاب اسلامی وفاداری خود را به نظام اسلامی به تمام دنیا نشان خواهند داد، گفت: در ایام دفاع مقدس جوانان سینه به سینه با دشمن می‌جنگید اما امروز دشمن وارد خانه‌های ما شده‌اند.

وی افزود: دشمن با مغزها، دل ها، افکار و اندیشه های جوانان ما می جنگد، فضای مجازی شمشیر دو لبه است که می‌توانیم‌ استفاده درست یا اشتباه داشته باشیم. وی ادامه داد: رویکرد جنگ شناختی تغییر در اذهان و باورها است؛ دشمن در حوادث اخیر کشور تصویر سازی غلط از وضع کشور و انقلاب برای افکار خارجی و برخی داخلی ها داشت که ایران در حال فرو ریختن است.

رحیم صفوی گفت: دشمنان با این تصویر برداری می خواستند به اهداف شوم خود برسند اما از قدرت ملت ایران و نیروهای مسلح کشورمان بی خبر بودند به ویژه آنکه ملت ایران با دشمنان همراهی نکرد. وی ادامه داد: دشمنان به فضل الهی با هوشیاری مردم ، نیروی انتظامی، بسیج و سپاه با شکست مواجه شدند هرچند ممکن است باز هم به کار خود ادامه دهند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: در حوادث امسال بیش از ۴۰ کشور پشتیبانی از اغتشاشات داخل ایران حمایت کردند اما شکست خوردند؛ البته باید زمینه های ناآرامی اجتماعی و مشکلات داخلی به خصوص اقتصادی را با مدیریت لازم حل کنیم و در داخل ضعف نشان ندهیم.

وی با گرامیداشت یاد وخاطره شهدا به ویژه شهدای جامعه کارگری و کارفرمایی گفت: همه ما با شهیدان و امام شهیدان عهد و پیمان بسته ایم تا آخر به این عزیزان و آرمان های آنان وفادار باشیم؛ اگر امروز رهبر معظم انقلاب تاکید و گلایه دارند که برخی ها به جهاد تبیین نمی پردازند مفهوم آن این است که مبادا یاد شهیدان فراموش شود.

رحیم صفوی افزود: ما از درون باید قوی بشویم و قدرت درون ساز باشد چرا که پیوستگی ملت و دولت قدرت ما است؛ حل مشکلات مردم نقطه قوت کشور است . وی با اشاره به ضعف های کشور در عرصه فضای مجازی و فرهنگی ، گفت: با این وجود صدها شبکه تلویزیونی و ماهواره ای با همراهی سلطنت طلبان و منافقان که میلیاردها دلار توسط آل سعود خرج آنها شد در حوادث اخیر شکست خوردند. دستیار و مشاورعالی فرمانده کل قوا اظهار کرد: ما باید پیوستگی ملت ، دولت و حکومت را تقویت و حفظ کنیم.

رحیم صفوی تاکید کرد: باید از درون قدرت مند شویم تا بتوانیم بر فتنه های خارجی غلبه کنیم و در شرایط حساس کنونی باید منافع ملی را تقویت و به خوبی حفظ کرد. وی رفع مشکلات اشتغال و ازدواج جوانان و معیشت مردم را مهمترین اقدام در شرایط کنونی دانست و گفت : ایجاد اشتغال جوانان ، ساماندهی زندگی آنان را در پی خواهد داشت چرا که امروز ۶۵ درصد جمعیت کشور زیر ۴۰ سال هستند.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=176867

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰