تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
6

همشهری: متهم مسمومیت دانش آموزان جریان پهلوی- رجوی است

  • کد خبر : 179920
  • 11 اسفند 1401 - 12:59
همشهری: متهم مسمومیت دانش آموزان جریان پهلوی- رجوی است
اگر هرگونه گروه و دسته جاهلی و مرتجعی نیز در داخل پیدا و مقصر اعلام شوند، مستقیم و غیرمستقیم وابسته و تحت‌نفوذ همین جریان خبیث است.

جمهوریت – روزنامه همشهری نوشت: بدون‌شک نخستین متهم این خرابکاری شبکه‌ای جریان وطن‌فروش و تجزیه‌طلب پهلوی- رجوی است و اگر هرگونه گروه و دسته جاهلی و مرتجعی نیز در داخل پیدا و مقصر اعلام شوند، مستقیم و غیرمستقیم وابسته و تحت‌نفوذ همین جریان خبیث است.

  • بعد از ناکامی اغتشاشات، جریان مزدور غربی – عربی- عبری تلاش کرد با تنفس مصنوعی این اعتراضات را زنده نگه‌دارد. یک روز به برف و ترافیک متوسل شد و یک روز آلودگی هوا و اخیرا هم با تمام قوا در بازار مکاره دلار حاضراست و در واپسین روزها نیز ماجرای یوزپلنگ ایرانی را بهانه کرد. این تنفس مصنوعی را در کنار تلاش همه‌جانبه برای ایجاد اغتشاش و فراخوان‌های خیابانی این روزها به بهانه مسمومیت‌ها قرار دهید. با این توضیح آیا دور از واقعیت است که جریان مزدور پهلوی-رجوی عامل اصلی این مسمومیت باشد؟
  • بدون‌شک نخستین متهم این خرابکاری شبکه‌ای جریان وطن‌فروش و تجزیه‌طلب پهلوی- رجوی است و اگر هرگونه گروه و دسته جاهلی و مرتجعی نیز در داخل پیدا و مقصر اعلام شوند، مستقیم و غیرمستقیم وابسته و تحت‌نفوذ همین جریان خبیث است. بر این اساس لازم است هرچه سریع‌تر به‌جای وزارت بهداشت، خبررسانی و هدایت افکار عمومی توسط نهادهای امنیتی و انتظامی صورت گیرد.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=179920

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰