تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
6

صدور «چک موردی» وعده‌دار در شعب بانک صادرات ایران عملیاتی شد

  • کد خبر : 180233
  • 14 اسفند 1401 - 15:49
صدور «چک موردی» وعده‌دار در شعب بانک صادرات ایران عملیاتی شد
دارندگان حساب جاری بدون دسته‌چک در بانک صادرات ایران می‌توانند با مراجعه به شعبه، «چک موردی» وعده‌دار برای رفع نیازهای مالی خود درخواست کنند.

جمهوریت ـ ​دارندگان حساب جاری بدون دسته‌چک در بانک صادرات ایران می‌توانند با مراجعه به شعبه، «چک موردی» وعده‌دار برای رفع نیازهای مالی خود درخواست کنند.

به گزارش جمهوریت به نقل از  روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، این بانک با هدف پاسخگویی به نیاز مشتریان و رفع نیاز اشخاص حقیقی و حقوقی به ابزار پرداخت وعده‌دار، امکان صدور «چک موردی» برای دارندگان حساب جاری بدون دسته‌چک را  فراهم کرده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به شعبه افتتاح‌کننده حساب، برای دریافت این چک اقدام کنند.

تعداد چک‌های موردی قابل اعطا به مشتریان در هر تقاضا ٢ فقره و در مجموع سالانه حداکثر ۵ فقره است و تحویل آن به مشتری تا قبل از ثبت و تایید در سامانه صیاد (پیچک) امکان‌پذیر نیست.

اشخاص حقوقی نیز برای دریافت این چک‌ها، ملزم به ارائه صورت‌های مالی حسابرسی شده سالانه، ارائه اظهانامه مالیاتی و  نداشتن بدهی غیر جاری هستند.

انتقال چک موردی به غیر ممنوع بوده و تنها توسط ذی‌نفع قابل تسویه است. اعطای چک موردی به حساب جاری مشترک و استفاده از آن به عنوان ضمانت ممکن نیست.

 

رپرتاژ آگهی

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=180233

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰