تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
7
مديريت به سبك وزارت آموزش و پرورش:

از برخورد فوری با صدف صفرزاده تا بی تفاوتی درباره مقصران عدم پرداخت حقوق معلمان

  • کد خبر : 182876
  • 14 فروردین 1402 - 13:30
از برخورد فوری با صدف صفرزاده تا بی تفاوتی درباره مقصران عدم پرداخت حقوق معلمان
وزارت اموزش و پرورش كه ابتدا گفته بود خطاى نرم افزارى عامل عدم پرداخت حقوق بوده، يك هفته پيش و پس از انتشار گزارش محمد مخبر در معرفى مقصر اين واقعه، از تصميم براى برخورد با يك معاون و يك مديركل خود خبر داد اما باز هم تا به امروز خبرى از بركنارى يا مجازاتى كه البته به دو مدير زيردست وزير فروكاسته شده، نشده است.

جمهوریت – رضا امیری در نواندیش نوشت: چندی پیش موضوع صدف صفرزاده معلم شمالى حسابی جنجال آفرین شد، در این ماجرا تنها چند ساعت پس از انتشار ویدئو شاهد برخورد قاطع مسئولان آموزش و پرورش بودیم به طوری که در همان روز اعلام شد که قرارداد این معلم لغو و وی اخراج شده است، یعنی کمتر از ۲۴ ساعت برخورد با معلمی که فقط سر کلاس آهنگ خوانده بود صورت گرفت!

حال تنها کافی است این ماجرا را با بحث عدم پرداخت حقوق اسفندماه فرهنگیان، آن هم در شب عید مقایسه کنید، دو هفته از اصل ماجرای دوم گذشته و با وجود معرفى وزارت اموزش و پرورش بعنوان مقصر از سوى معاون اول و دستور رییسی براى برخورد با مدیران مسبب این ماجرا، همچنان خبری از برخورد یا مجازات مقصرى نیست!

وزارت اموزش و پرورش که ابتدا گفته بود خطاى نرم افزارى عامل عدم پرداخت حقوق بوده، یک هفته پیش و پس از انتشار گزارش محمد مخبر در معرفى مقصر این واقعه، از تصمیم براى برخورد با یک معاون و یک مدیرکل خود خبر داد اما باز هم تا به امروز خبرى از برکنارى یا مجازاتى که البته به دو مدیر زیردست وزیر فروکاسته شده، نشده است.

در این شرایط عذرخواهى رسمى دولت از حدود ١ میلیون معلم بخاطر شرمنده ساختن آنها نزد همسر و فرزندان شان، درست در شب عید، و همچنین برکنارى وزیر در درجه اول بعلت اطلاعیه دروغین وزارت خانه اش و سپس خطاى بزرگ رخ داده، کمترین خواسته ای است که باید به سرعت تحقق یابد!

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=182876

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰