تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
7

​استفاده همزمان از چک‌های کاغذی و «چکنو» در بانک صادرات

  • کد خبر : 183114
  • 16 فروردین 1402 - 15:17
​استفاده همزمان از چک‌های کاغذی و «چکنو» در بانک صادرات
مشتریان بانک صادرات ایران می‌توانند همزمان از خدمات چک‌های «کاغذی» و چک‌ امن دیجیتال این بانک «چکنو»، برای تسهیل در مبادلات پولی خود بهره‌مند شوند.

جمهوریت ـ به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، دارندگان حساب جاری با دسته‌چک در این بانک می‌توانند به طور همزمان از دسته‌چک‌های کاغذی و چک امن دیجیتال بانک صادرات ایران «چکنو» با رعایت مقررات و مجوزهای بانکی مرکزی برای تسهیل در امور بانکی و پولی خود استفاده کرده و علاوه بر به‌کارگیری روش سنتی چک‌های کاغذی، از قابلیت‌های نخستین چک امن دیجیتال نظام بانکی کشور در بانک صادرات ایران استفاده کنند.

 

نرم‌افزار همراه بانک صادرات ایران برای ارائه کامل خدمات «چکنو» بر روی سایت رسمی این بانک به نشانی: www.bsi.ir قرار گرفته و تمامی مشتریان بانک صادرات ایران که حساب جاری با دسته‌چک دارند، بدون نیاز به مراجعه به شعبه می‌توانند با نصب این نرم‌افزار برای فعال‌سازی و صدور دسته چک الکترونیک درخواست ارائه کنند. این دسته‌چک الکترونیک با نام تجاری «چکنو» در حال حاضر برای مشتریان حقیقی بانک و با ١٠ برگ صادر می‌شود.

«تسهیل خدمات غیرحضوری چک (تقاضای دسته‌چک، صدور، انتقال به غیر، نقد کردن و…)»، «افزایش امنیت و کاهش ریسک در پرداخت»، «داشتن الزامات قانونی چک کاغذی»، «امکان صدور و وصول چک در هر ساعت از شبانه‌روز»، «سرعت و دقت بیشتر در نقدشوندگی نسبت به چک کاغذی»، «جلوگیری از تحریف، مخدوش شدن و مغایرت عدد و حروف نسبت به چک کاغذی» برخی از مزایای «چکنو» برای مشتریان و استفاده‌کنندگان از این محصول بانکی نوین به شمار می‌رود.

استقبال از خدمات سامانه چکنو طی بازه زمانی تقریباً ٣ماهه از زمان انتشار آن رشد چشمگیری داشته به نحوی که تاکنون، بیش از ٩۴ هزار برگ چک امن دیجیتال صادر شده و حدود ٢۴ هزار برگ کارسازی شده است که بیانگر نقش حایز اهمیت سامانه چکنو بانک صادرات ایران در فضای کسب و کار و تسهیل عملیات بانکی میان مخاطبین نظام بانکی کشور است.

 

رپرتاژ آگهی

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=183114

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰