تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
4
منصور حقیقت‌پور در گفت‌وگو با جمهوریت:

علی لاریجانی هرگونه رویکرد سیاسی و انتخاباتی در جلسه افطاری با قالیباف را رد کرد

  • کد خبر : 184951
  • 30 فروردین 1402 - 11:30
علی لاریجانی هرگونه رویکرد سیاسی و انتخاباتی در جلسه افطاری با قالیباف را رد کرد
مشاور رییس مجلس دهم با اشاره به برداشت‌های سیاسی و انتخاباتی از جلسه افطاری اخیر روسای ادوار مجلس با میزبانی محمدباقر قالیباف گفت: بنده از طرف آقای دکتر لاریجانی این موضوع را رد می‌کنم.

جمهوریت – منصور حقیقت‌پور، مشاور علی لاریجانی در مجلس دهم در گفت و گو با خبرنگار جمهوریت، با اشاره به جلسه افطاری اخیر روسای ادوار مجلس با میزبانی محمدباقر قالیباف، گفت:  آقای قالیباف اخیرا از روسای سابق مجلس برای یک مراسم افطاری دعوت کردند، ایشان بر پایه یک اخلاق حسنه و سنت خوب اسلامی در ماه مبارک رمضان که برای تحبیب قلوب و توسعه مهربانی‌ها صورت می‌گیرد، این مراسم را ترتیب داده و دیدار ۴ نفره‌ای داشتند.

 

حقیقت‌پور در این رابطه تاکید کرد: در این رابطه برداشت‌های سیاسی زیادی در سطح جامعه صورت گرفته که این جلسه رویکردهای انتخاباتی و جریانی و سیاسی، در ارتباط با ریاست آقای قالیباف و این دست از مسائل داشته است.

وی تاکید کرد: بنده از طرف آقای دکتر علی لاریجانی این موضوع را رد می‌کنم.

این فعال سیاسی نزدیک به علی لاریجانی خاطر نشان کرد: این جلسه صرفا افطاری بر پایه مهربانی آقای دکتر قالیباف بوده هیچ نیت و موضوع سیاسی در این جلسه نبوده است.

حقیقت پور همچنین تصریح کرد: تاکید داریم که این نوع رفاقت ها باید ادامه پیدا کند و آقایان دور هم بنشینند اما این جلسه صرفا یک جلسه افطاری بوده است که آقای قالیباف در ارتباط با آن دعوت کردند.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=184951

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰