تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
9

حسین شریعتمداری: جنایت سیاست‌بازها، هنرپیشه‌ها و ورزشکارانی که از سفره کشور چریده‌اند بی‌پاسخ نماند

  • کد خبر : 165463
  • 09 مهر 1401 - 12:35
حسین شریعتمداری: جنایت سیاست‌بازها، هنرپیشه‌ها و ورزشکارانی که از سفره کشور چریده‌اند بی‌پاسخ نماند
حسین شریعتمداری تاکید کرد: حمایت از آشوبگران از سوی برخی احزاب سیاسی و شماری از هنرپیشه‌ها و ورزشکاران که از سفره گشاده این مرز و بوم چریده و به آلاف و علوف رسیده‌اند نیز جنایت آشکاری است که نباید بی‌پاسخ بماند.

جمهوریت – حسین شریعتمداری امروز در یادداشتی که در روزنامه کیهان نوشت خواستار برخورد با «جنایت» کسانی که از «سفره گشاد کشور چریده‌اند» شد.

در این میان، حمایت از آشوب و آشوبگران از سوی برخی سیاست‌بازها و احزاب سیاسی و شماری از هنرپیشه‌ها و ورزشکاران که از سفره گشاده و سخاوتمندانه این مرز و بوم چریده و به آلاف و علوف رسیده‌اند نیز جنایت آشکاری است که نباید بی‌پاسخ بماند.

حالا که بعد از ابراز انزجار توده‌های ده‌ها میلیونی مردم از این جرثومه‌های فساد و تباهی و اصرار بر مجازات و محاکمه آنها به میان آمده است و دستگاه‌های ذی‌ربط نیز بر محاکمه و مجازات آنها تاکید ورزیده‌اند، طیف یادشده به فکر تغییر صورت مسئله افتاده و اصرار دارند جنایات هولناکی را که مرتکب شده‌اند در حد و اندازه «اعتراض»‌ کاهش دهند! و اصلاً به روی نامبارک و پلید خود نیز نمی‌آورند که در کجای دنیا و از کی تا به حال، قتل مردم کوچه و بازار، آتش‌زدن اموال عمومی، بریدن گلوی مامور انتظامی، آتش‌زدن قرآن و به آتش کشیدن آمبولانس‌ها و… اعتراض تلقی می‌شود؟!

 

جمهوریت بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=165463

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰