تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
8
هشدار روزنامه جمهوری اسلامی؛

اجماع جهانی علیه ایران «بی‌سابقه» است، تا دیر نشده چاره کنیم

  • کد خبر : 173278
  • 28 آذر 1401 - 20:35
اجماع جهانی علیه ایران «بی‌سابقه» است، تا دیر نشده چاره کنیم
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: قبل از آنکه دیر شود، باید فکری برای روند اجماع جهانی علیه کشور کرد و تا دیر نشده، چاره‌ای اساسی برای مقابله با آن اندیشید.

جمهوریت – روزنامه جمهوری اسلامی نسبت به اجماع جهانی علیه ایران هشدار داده و آن را «بی‌سابقه‌» خوانده و تاکید کرده باید تا دیر نشده چاره‌ای اندیشید.

به گزارش جمهوری اسلامی، از ابتدای ناآرامی‌های مرتبط با فوت مهسا امینی، یک پدیده عجیب در ورای مرزهای کشورمان شکل گرفته است که بدون هیچ تردیدی می‌توان آن را «بی‌سابقه» دانست؛ در این مدت انبوهی از واکنش‌های جهانی ازسوی افراد و نهادهای خارجی علیه نظام جمهوری اسلامی و وجهه جهانی ایران ابراز شده است که به باور کارشناسان، در ۴۳ سال گذشته نظیر نداشته است؛ از واکنش‌های نامداران (سلبریتی‌های) هنری و ورزشی و دانشگاهی جهان تا برخی پارلمان‌های غربی و اروپایی، برگزاری تجمعات پرشمار مخالفان در اروپا و کانادا، واکنش‌های شماری از نهادهای بین‌المللی و حتی موضعگیری نهادهای علمی – دانشگاهی معتبر جهانی و… همگی نشان می‌دهد، با کارزاری شگفت مواجهیم که هرگونه ساده انگاری درباره آن، می‌تواند پیامدهای مهمی برای نظام و تمامیت سرزمینی ایران ایجاد کند.

این روزنامه سپس تاکید کرده است: قبل از آنکه دیر شود، باید فکری برای روند اجماع جهانی علیه کشور کرد و تا دیر نشده، چاره‌ای اساسی برای مقابله با آن اندیشید.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=173278

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰