تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
6

تامین کمبود منابع مالی آزادراه تهران – شمال

  • کد خبر : 179319
  • 06 اسفند 1401 - 0:08
تامین کمبود منابع مالی آزادراه تهران – شمال

جمهوریت – وزیر راه و شهرسازی در بازدید از منطقه ۲ آزادراه تهران – شمال، با اعلام بهره‌برداری از مسیر رفت این منطقه در کوتاه ترین زمان، از برنامه‌ریزی دولت برای جبران کمبود منابع این پروژه خبر داد.  مهرداد بذرپاش در بازدید از منطقه ۲ آزادراه تهران – شمال با اشاره به پروژه عظیم ساخت […]

جمهوریت – وزیر راه و شهرسازی در بازدید از منطقه ۲ آزادراه تهران – شمال، با اعلام بهره‌برداری از مسیر رفت این منطقه در کوتاه ترین زمان، از برنامه‌ریزی دولت برای جبران کمبود منابع این پروژه خبر داد.

 مهرداد بذرپاش در بازدید از منطقه ۲ آزادراه تهران – شمال با اشاره به پروژه عظیم ساخت این آزادراه با مشارکت بنیاد مستضعفان اظهار کرد: این پروژه جزو افتخارات راهسازی در کشور است و کارگاه آزادراه تهران-شمال می‌تواند ظرفیتی برای به نمایش گذاشتن توان فنی و مهندسی کشور در طراحی و ساخت تونل‌ها و پل‌های عظیم باشد. این پروژه به صورت مشارکتی میان بنیاد مستضعفان و دولت درحال اجرا است و تکمیل آن اثرات بسیاری در صرفه‌جویی منابع کشور همچون سوخت و زمان سفر دارد و بر همین اساس اجرای این پروژه جزو اولویت‌های دولت و وزارت راه و شهرسازی قرار دارد.

وی با بیان اینکه دولت و بنیاد مستضعفان اهتمام جدی برای افتتاح هر چه سریعتر مسیر رفت منطقه ۲ آزادراه تهران – شمال دارند گفت: ما تلاش داریم تا هر چه سریعتر مسیر رفت منطقه ۲ آزادراه تکمیل شود و ان‌شاءالله این مسیر در کوتاه‌ترین زمان به بهره‌برداری خواهد رسید.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به سیستم مانیتورینگ و کنترل آزادراه تهران – شمال گفت: آزادراه تهران – شمال مجهز به سیستم کنترل و مانیتورینگ دقیقی است و بهره‌برداری از این آزادراه، کمک قابل توجهی به حذف نقاط حادثه‌خیز کشور که گردنه‌های جاده چالوس از جمله این نقاط حادثه‌خیز هستند می‌کند.

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، بذرپاش در خصوص تامین منابع دولت برای تکمیل مسیر رفت منطقه ۲ آزادراه تهران – شمال گفت: ما برای تامین منابع مالی این پروژه در دولت برنامه‌ریزی‌هایی داریم تا هر چه‌ سریعتر کمبود منابع این پروژه جبران شود.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=179319

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰