تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
8
اظهارات آقای منادی سفیدان باعث شکایت شد

سازمان برنامه و بودجه از رئیس کمیسیون آموزش مجلس شکایت کرد

  • کد خبر : 183171
  • 16 فروردین 1402 - 18:23
سازمان برنامه و بودجه از رئیس کمیسیون آموزش مجلس شکایت کرد
رئیس سازمان برنامه و بودجه در نامه‌ای به رئیس هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس از ایشان شکایت کرده و شکایتی را هم در سایر دستگاه‌های نظارتی و قضایی به جربان انداخت.

جمهوریت – به نقل از تسنیم: سازمان برنامه و بودجه از رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به‌علت بیان مطالب غیرواقعی که موجب تشویش اذهان عمومی شده است به هیئت نظارت بر نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دیگر نهاد نظارتی شکایت کرده است.

در بخشی از این شکایت آمده است: متأسفانه اظهارات خلاف‌واقع آقای علیرضا منادی سفیدان، و اقدامات تحریک‌آمیز ایشان در سطوح مختلف وزارت آموزش و پرورش و تشویش اذهان معلمان گرامی در سراسر کشور توسط نامبرده، مبنی بر توصیه و اجبار به اقدامات خلاف قانون، قابل رسیدگی و پیگرد قانونی است .

معلم

علاوه بر شائبه‌های فراوانی که در سال پایانی مجلس و انتخابات پیش‌ِروی مجلس شورای اسلامی مبنی بر سوءاستفاده سیاسی و موج‌سواری بر اعتراضات فرهنگیان و دمیدن بر آتش اعتراضات به‌حق ایشان ایجاد کرده، موجی از تنش‌ها و اعتراضات معلمان در سراسر کشور را نیز سبب شده و با تشویش اذهان عمومی به‌نحوی امنیت کشور را در شرایط حساس کنونی به مخاطره افکنده و سوءاستفاده رسانه‌های معاند را به‌دنبال داشته است.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=183171

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰