تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
8

راز قتل مشکوک زن ناشناس در هاله‌ای از ابهام

  • کد خبر : 183632
  • 20 فروردین 1402 - 12:33
راز قتل مشکوک زن ناشناس در هاله‌ای از ابهام
تیم جنایی داخل یک خرابه با جسد نیمه‌عریان زن حدوداً ۳۰ ساله ناشناسی روبه‌رو شد که با پا‌های بسته شده با طناب داخل ملافه‌ای پیچانده شده بود.

جمهوریت – مأموران پلیس تهران جسد زن جوانی را در یکی از خرابه‌های جنوب‌شرقی تهران کشف کردند که به طرز مشکوکی به قتل رسیده بود. مأموران در جریان این حادثه دو مظنون را بازداشت کردند.

به گزارش جوان، ساعت ۷:۳۰ صبح دیروز شنبه ۱۹ فروردین قاضی وحید ناصری، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری ۱۵۷ مسعودیه از کشف جسد زن جوانی در خرابه‌ای باخبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد.

تیم جنایی داخل یک خرابه با جسد نیمه‌عریان زن حدوداً ۳۰ ساله ناشناسی روبه‌رو شد که با پا‌های بسته شده با طناب داخل ملافه‌ای پیچانده شده بود.

آثار کبودی و سوختگی با کبریت یا فندک در قسمت‌های مختلف بدن مقتول حکایت از آن داشت وی در مکان دیگری شکنجه شده و به قتل رسیده است و عامل یا عاملان قتل، جسد را به این مکان منتقل کرده و برای اینکه ردی از خود به‌جای نگذارند مدارک هویتی او را هم برداشته‌اند. پزشکی قانونی نیز در نخستین معاینات در صحنه حادثه اعلام کرد به احتمال زیاد مقتول بر اثر ضربه به سر حدود ۴۸ ساعت قبل به قتل رسیده است.

رفتگر شهرداری که موضوع را به مأموران پلیس خبر داده بود، گفت: «در حال جمع آوری زباله‌ها بودم که چشمم به جسم موکت‌پیچی داخل خرابه افتاد. کنجکاو شدم و به داخل خرابه رفتم و موکت را باز کردم و دیدم جسد زن جوانی ملافه پیچ شده داخل موکت گذاشته شده است، بلافاصله موضوع را به پلیس خبر دادم.»

در تحقیقات میدانی هیچ یک از اهالی آن منطقه زن فوت شده را شناسایی نکردند، اما بررسی‌های مأموران پلیس نشان داد دو مرد خلافکار خانه‌ای در همان نزدیکی محل حادثه اجاره کرده‌اند که زنان و دختران بی‌خانمان و فراری زیادی به آنجا رفت و آمد دارند.

مأموران احتمال دادند مقتول هم با آن دو خلافکار ارتباط داشته است، و به همین دلیل آن‌ها به عنوان مظنون به دستور بازپرس جنایی بازداشت و برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند. همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه، جسد مقتول برای شناسایی و مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=183632

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰