تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
8

کیهان به مولوی عبدالحمید: مدتی در خلوت خود تامل کنید شاید راهی برای بازگشت بیابید

  • کد خبر : 185055
  • 30 فروردین 1402 - 23:51
کیهان به مولوی عبدالحمید: مدتی در خلوت خود تامل کنید شاید راهی برای بازگشت بیابید
روزنامه کیهان نوشت: عاقلانه‌ترین راه این است که مدتی در خلوت خویش بدون هرگونه تاثیرپذیری از اغیار تاملی کند تا شاید راهی برای بازگشت داشته باشد.

جمهوریت – روزنامه کیهان خطاب به مولوی عبدالحمید، امام جمعه زاهدان از او خواسته مدتی در خلوت خویش تامل کند تا شاید راهی برای بازگشت داشته باشد.

به گزارش کیهان، عبدالحمید، امام جمعه مسجد مکی زاهدان، در خطبه‌های نماز جمعه روز قدس می‌گوید: «مردم ایران در فلسطین هم خواهان صلح هستند ومعتقدند حکومت اسرائیل و مردم فلسطین باید صلح کنند و فلسطینی‌ها به یک حکومت مستقل برسند». این سخنان غیرمنطقی و خلاف واقعیت‌های عینی و زنده را باید در راستای گزافه‌گویی‌های چند ماه اخیر اودانست. تحلیل مواضع و سخنان او نشان می‌دهدکه ریشه آنها صرفا نبود اطلاعات تاریخی، فقهی و علمی نیست. چرا که کم نبودند و نیستند کسانی که به دلایل متعدد بر خلاف مقبولات و مسلمات علمی و ذهنی خود برحق و حقانیت تاخته‌اند. هر چند که شبهه علمی در مورد وی مزید بر علت است.

کیهان در ادامه نوشته است: اسرائیل و حامیان آمریکایی و اروپایی‌اش در ورطه هلاکت آخرین نفس‌های نحس خود را می‌کشند. نور انقلاب اسلامی بر ظلمات استثمار و استعمار مستولی گشته و تا عمق وجود انسان‌های به بند ستم کشیده شده نفوذ کرده است.  عبدالحمید اگر این واقعیت‌ها را نمی‌داند، عاقلانه‌ترین راه این است که مدتی در خلوت خویش بدون هرگونه تاثیرپذیری از اغیار تاملی کند تا شاید راهی برای بازگشت داشته باشد. جناب عبدالحمید بزرگ‌ترین دشمنان‌ انقلاب و نظام اسلامی به زانو درآمده و به عجز خویش در برابر آن ذلیلانه اقرار می‌کنند.  فاعتبروا یا اولوالالباب.

 

بیشتر بخوانید:

بیشتر بخوانید:

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=185055

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰