تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
7

واکنش کیهان به سخنان روحانی دربارۀ امکان احیای برجام در اسفند ۹۹

  • کد خبر : 186987
  • 18 اردیبهشت 1402 - 16:08
واکنش کیهان به سخنان روحانی دربارۀ امکان احیای برجام در اسفند ۹۹
کیهان: کارنامه فاجعه‌بار او با لفاظی و بازی با کلمات تحریف‌شدنی نیست و حتما فراموش نکرده که در دوره ۸ ساله ریاست او بر دستگاه اجرایی کشور نارضایتی‌های عمومی از بی‌کفایتی و ناکارآمدی دولتش در بین اقشار و طبقات مختلف جامعه به اوج خود رسید بود و مردم از بحران‌سازی‌های دولت او حتی در جزئی‌ترین مسائل کشور به ستوه آمده بودند.
جمهوریت – سخنان اخیر رییس جمهوری پیشین ایران دایر بر این که امکان احیای برجام در اسفند ۹۹ و فروردین ۱۴۰۰ ( ماه‌های آغازین روی کار آمدن جو بایدن در آمریکا و اواخر ریاست جمهوری حسن روحانی در ایران) وجود داشت و حتی بر سر برداشتن تحریم‌های دفتر رهبری و سپاه پاسداران هم توافق شده بود خشم اصول‌گرایان را برانگیخته زیرا تبعات تورم لجام گسیخته دو سال اخیر را متوجه آنان می‌سازد که با شعار اقتصاد بی‌برجام دولت و مجلس را در دست گرفتند.
روزنامه کیهان در واکنش به سخنان رییس جمهوری پیشین ایران به او تاخته ولی ننوشته واقعا احیای برجام در اسفند ۹۹ و فروردین ۱۴۰۰ ممکن بوده یا یا نه. اگر نه چرا و اگر آری نیزچه کسانی و چرا نگذاشتند، بلکه نوشته است: «روحانی به خوبی می‌داند که به عنوان یکی از نامحبوب‌ترین و ناموفق‌ترین سیاستمداران همه ادوار تاریخ ایران، در میان مردم، گوشی برای شنیدن حرف‌هایش وجود ندارد و ملت به خوبی می‌فهمند که هدف او از طرح چنین سرپوش گذاشتن بر فاجعه‌ای است که آفریده، نه بیان حقیقت و واقعیت.
  رئیس‌جمهور سابق در حالی تلاش کرده با لفاظی و بازی با کلمات کارنامه فاجعه‌بار دولت خود را بزک کرده و به خورد افکار عمومی دهد که مردم نتیجه ۸ سال سوءمدیریت، بی‌تدبیری و ناکارآمدی او را با گوشت و پوست و استخوان خود لمس کرده‌اند و به این زودی‌ها فراموش نخواهند کرد.
  کارنامه فاجعه‌بار او با لفاظی و بازی با کلمات تحریف‌شدنی نیست و حتما فراموش نکرده که در دوره ۸ ساله ریاست او بر دستگاه اجرایی کشور نارضایتی‌های عمومی از بی‌کفایتی و ناکارآمدی دولتش در بین اقشار و طبقات مختلف جامعه به اوج خود رسید بود و مردم از بحران‌سازی‌های دولت او حتی در جزئی‌ترین مسائل کشور به ستوه آمده بودند.
  او همچنین به خوبی می‌داند که به عنوان یکی از نامحبوب‌ترین و ناموفق‌ترین سیاستمداران همه ادوار تاریخ ایران، در میان مردم، گوشی برای شنیدن حرف‌هایش وجود ندارد و ملت به خوبی می‌فهمند که هدف او از طرح چنین سرپوش گذاشتن بر فاجعه‌ای است که آفریده، نه بیان حقیقت و واقعیت.»

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=186987

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰