تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
10

سرنخ‌هایی از مسمومیت سریالی دانش‌آموزان به‌دست آمد

  • کد خبر : 180345
  • 14 اسفند 1401 - 15:13
سرنخ‌هایی از مسمومیت سریالی دانش‌آموزان به‌دست آمد
فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه: در ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان کرمانشاهی سرنخ‌هایی داریم که در حال دنبال کردن و بررسی این سرنخ ها بوده و نتایج این بررسی‌ها در آینده عنوان خواهد شد.

جمهوریت سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: در ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان کرمانشاهی سرنخ‌هایی به‌دست آمده و در حال بررسی موضوع هستیم.

سردار بهمن ریحانی، امروز (۱۴ اسفند) در مجمع عالی سالیانه سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه، با اشاره به مسمومیت‌های اخیر دانش آموزان برخی از مدارس، گفت: یقینا ماجرای مسمومیت سریالی دانش‌آموزان دست‌های پشت پرده‌ای دارد و نمی‌توان منکر تلاش دشمنان برای ایجاد فضای ترس و جنگ روانی با هدف به تعطیلی کشاندن مدارس شد.
وی با بیان اینکه در ماجرای مسمومیت سریالی دانش‌آموزان فصل جدیدی از اقدامات دشمنان اسلام و انقلاب برای ضربه زدن به نظام استارت خورده، گفت: در این ۴۳ ساله بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان همواره تلاش کرده‌اند با ایجاد فضای ترس و اضطراب به توطئه‌های خود برای نابودی اسلام و انقلاب برسند و این بار هم از همین ترفند برای رسیدن به اهداف خود استفاده خواهند کرد.
وی با اشاره به گزارش‌هایی از چند مورد مسمومیت در مدارس کرمانشاه طی چند روز گذشته، ادامه داد: در ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان کرمانشاهی سرنخ‌هایی داریم که در حال دنبال کردن و بررسی این سرنخ ها بوده و نتایج این بررسی‌ها در آینده عنوان خواهد شد.
مسمومیت سریالى دانش آموزان

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=180345

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰