تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
10

امام جمعه اصفهان: باید این کشور اسلامی را از وضع فعلی بی‌حجابی نجات داد و از بدتر شدن شرایط جلوگیری کرد

  • کد خبر : 181469
  • 26 اسفند 1401 - 21:16
امام جمعه اصفهان: باید این کشور اسلامی را از وضع فعلی بی‌حجابی نجات داد و از بدتر شدن شرایط جلوگیری کرد
باید این کشور اسلامی را با ۳۰۰ هزار شهید و با این وضع بی‌حجابی نجات داد و از بدتر شدن شرایط جلوگیری کرد.

جمهوریت – ایسنا نوشت: حجت‌الاسلام میردامادی گفت: زمانی یک پاکبان به یک خانم تذکر داد اما مورد توهین قرار گرفت؛ چرا به جایی رسیدیم که دشمن فعال باشد و ما منفعل باشیم و چرا باید کارمان به جایی برسد که دشمن حاکم شود؟

امام جمعه موقت اصفهان گفت: توافق ایران و عربستان با توجه به تمام شدن جنگ یمن و باز شدن راه حج عمره از آن بسیار مفید است که در این میان اسرائیل داغ‌دار شد.

حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار داشت: سال نو یعنی نو شدن دل‌ها و حیات مجدد طبیعت است، از این رو دلهارا از کینه پاک کنید تا خداوند در روز قیامت از شما بگذرد.

وی ادامه داد: عید نوروز یادآور قیامت است، زیرا درختانی که همچون یک تکه چوب تا یک ماه قبل وجود داشت، پس از نوروز تمام آن‌ها پر از شکوفه می‌شود و خداوند مردگان را زنده می‌کند که روز قیامت نیز همین‌گونه است و شکوفه‌ها به شکل انسان از زیر خاک بیرون می‌آیند.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به وضعیت بی حجابی گفت: باید این کشور اسلامی را با ۳۰۰ هزار شهید و با این وضع بی‌حجابی نجات داد و از بدتر شدن شرایط جلوگیری کرد.

وی افزود: زمانی یک پاکبان به یک خانم تذکر داد اما مورد توهین قرار گرفت؛ چرا به جایی رسیدیم که دشمن فعال باشد و ما منفعل باشیم و چرا باید کارمان به جایی برسد که دشمن حاکم شود؟

حجت الاسلام میردامادی با تاکید بر حفظ احترام ماه مبارک رمضان گفت: اهانت به ماه رمضان با کیفر سخت الهی روبرو می‌شود و پیامبر اسلام (ص) در روز جمعه آخر ماه شعبان خطبه خواندند و گفتند مردم، ماه خدا به شما روی آورد و هر چیزی که ادامه آن (الله) باشد همچون شهرالله، بیت‌الله، حرم‌الله و ولی‌الله، مقدس است.

وی خاطر نشان کرد: در روزهای اخیر بین ایران و عربستان توافقی ایجاد شد که با توجه به تمام شدن جنگ یمن و باز شدن راه حج عمره از آن استقبال می‌کنیم، عربستان چاره‌ای جز این نداشت و در شرایط نامناسبی است و باید این ارتباط را بپذیرد، اما اسرائیل داغ‌دار شد.

امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: اگر کشورهای اسلامی متحد شوند، هر کدام یک سطل آب بریزند، اسرائیل را آب می‌برد و وحدتی که وجود نداشته در آینده باید ایجاد شود.

وی ادامه داد: اسرائیل اعلام کرده است که ایران لازم نیست با ما بجنگد، ما داریم خود به‌خود نابود می‌شویم.

بیشتر بخوانید:
لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=181469

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰