تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
7

قتل داماد و برادرش توسط معشوقه سابق عروس

  • کد خبر : 183889
  • 21 فروردین 1402 - 23:53
قتل داماد و برادرش توسط معشوقه سابق عروس
جوان هندی وقتی دید دختر مورد علاقه‌اش ازدواج کرده است یک بمب را کادوپیچ کرد و به عروس و داماد هدیه داد.

جمهوریت – مرد کینه‌جو وقتی دید دختر موردعلاقه‌اش با مرد دیگری ازدواج کرده، اقدام به جاسازی یک بمب در استریوی خانگی کرد و آن را به‌عنوان کادوی هدیه به عروس و داماد داد.

به گزارش همشهری به نقل از خبرگزاری تایمز هند، حدود یک هفته پیش انفجاری هولناک در خانه‌ای در یکی از روستاهای مادیاپراش هند رخ داد که جان ۲نفر را گرفت. یکی از قربانیان همندرا مراوی، جوان۲۲ساله‌ای بود که به تازگی با دختری ۲۲ساله به نام لالیتا ازدواج کرده بود و قربانی دیگر، برادر کوچک‌تر وی بود و هر دو در این انفجار جان باختند. با حضور پلیس در محل حادثه معلوم شد که علت انفجار، بمبی دست‌ساز بوده که در یک استریوی خانگی که در شب عروسی، به همندرا و همسرش کادو داده شده، جاسازی شده بود. روز حادثه همندرا(داماد جوان) و برادرش برای تست کردن استریو، آن را به برق وصل کردند که به محض اتصال، انفجار رخ داد و جان دو برادر را گرفت. اما چه‌کسی این کادو را به عروس و داماد هدیه داده بود؟

زمانی که این انفجار رخ داد، لالیتا(عروس ۲۲ساله) در خانه پدر و مادرش بود و به محض اطلاع از حادثه، اسرار این جنایت هولناک را فاش کرد. به‌گفته او، عامل این حادثه، سارجو مارکام نام داشت. مکانیکی ۳۳ساله‌ که پیش از این عاشق لالیتا بود و وقتی فهمید که او قصد دارد ازدواج کند، وی را تهدید کرده بود که از این ازدواج منصرف شود. بررسی‌ها نشان می‌داد که سارجو مارکام از مدتی قبل عاشق لالیتا بوده و با او ارتباط داشته است. وی خودش را فردی مجرد معرفی کرده بود اما مدتی بعد وقتی لالیتا متوجه شد که فریب یک مرد هزار چهره را خورده و سارجو نه‌تنها مجرد نیست، بلکه همسر و ۲فرزند دارد، تصمیم گرفته بود از او جدا شود. او مدتی بعد برای اینکه سارجو را برای همیشه از زندگی‌اش خارج کند، به یکی از خواستگارانش به نام همندرا جواب مثبت داد و به این ترتیب قرار شد آنها با هم ازدواج کنند.

سارجو وقتی فهمید که معشوقه‌‌اش قصد ازدواج دارد شروع به تهدید او کرد. او از لالیتا خواست که از این ازدواج منصرف شود اما دختر جوان تصمیم‌اش کاملا جدی بود. به‌گفته پلیس، درست یک روز پیش از عروسی لالیتا و همندرا، سارجو مارکام پیامی برای لالیتا فرستاد که در آن نوشته بود: «شما دارید ازدواج می‌کنید اما مطمئن باش که هرگز روی خوشحالی را نخواهید دید.»

بررسی‌های بازرسان پلیس نشان می‌دهد که سارجو به‌دلیل اینکه قبلا در یک کارخانه سنگ‌شکن کار می‌کرد، با طرز تهیه بمب آشنا بود. او برای ساخت بمب به بازار رفته و اقدام به خرید ترقه‌های مختلف کرده بود. سپس با استفاده از باروت ترقه‌ها و دیگر مواد شیمیایی اقدام به ساخت بمب کرده بود. مرد جنایتکار پس از ساخت بمب، آن را داخل یک استریو خانگی جاسازی کرد و منتظر ماند تا زمان عروسی برسد. در شب عروسی، او توسط یکی از دوستانش، استریوی خانگی را که با استفاده از کاغذکادو بسته‌بندی کرده بود، به محل جشن برده و مخفیانه به اتاقی منتقل کرد که انبوه کادوهای عروسی در آنجا بودند. به این ترتیب عروس و داماد هرگز متوجه نشدند که این بسته را چه‌کسی به آنها کادو داده است. آن شب پس از پایان مراسم، عروس و داماد کادوها را به خانه‌شان بردند و چند روز بعد، زمانی که عروس خانم به خانه پدر و مادرش رفته بود، داماد و برادرش تصمیم گرفتند صدای استریوی خانگی را آزمایش کنند اما به محض اینکه دوشاخه را وارد پریز برق کردند، انفجار هولناکی رخ داد. شدت انفجار به حدی بود که سقف خانه فرو ریخت و داماد جوان در دم و برادرش در بیمارستان جانشان را از دست دادند.

پلیس هم‌اکنون مارکام را به اتهام قتل، اقدام به قتل و سایر جنایات تحت قانون مواد منفجره هند محکوم کرده و این در حالی است که متهم اعتراف کرده که چطور اقدام به ساخت بمب و هدیه دادن آن به عروس و داماد کرده است.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=183889

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰