تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
5
با برپایی نخستین جشنواره ملی «مهر سپهر»

بانک صادرات ایران از نخبگان هموفیلی کشور تجلیل کرد

  • کد خبر : 188079
  • 27 اردیبهشت 1402 - 11:12
بانک صادرات ایران از نخبگان هموفیلی کشور تجلیل کرد
نخستین جشنواره ملی «مهر سپهر» به همت بانک صادرات ایران و با هدف حمایت از نخبگان ممتاز و موفق کانون هموفیلی ایران برگزار شد.

جمهوریت ـ همزمان با روز بیمارهای خاص و صعب‌العلاج و برگزاری این جشنواره، نخبگان و دانشجویان و دانش‌آموزان ممتاز عضو کانون بیماران هموفیلی ایران طی مراسمی با عنوان نخستین جشنواره ملی «مهر سپهر» به همت بانک صادرات ایران و همکاری این کانون مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفتند.

بانک صادرات ایران بر اساس مسئولیت‌پذیری اجتماعی برخاسته از فرهنگ پرمهر پیشکسوتان و همکاران شریف خود و عمل به مسئولیت اجتماعی، در این جشنواره ضمن حمایت از بیماران خاص، تشویق و ترغیب جوانان نخبه، دانش‌آموزان و دانشجویان ممتاز و موفق مبتلا به هموفیلی را نیز در دستور کار خود دارد و نخستین رویداد حمایتی خود در این زمینه را با عنوان جشنواره ملی «مهر سپهر» برگزار کرد.

نازنین فرزادی‌فر، مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره کانون هموفیلی ایران در افتتاحیه این جشنواره با قدردانی صمیمانه از حمایت و توجه مدیرعامل بانک صادرات ایران، افزود: بیماران هموفیلی می‌توانند تاریخ‌ساز باشند. تلاش‌ها و موفقیت‌های نخبگان هموفیلی‌ از این جهت قابل‌توجه و جذاب‌تر است که جوانان، دانشجویان و دانش‌آموزانی در مسیر تحصیل و زندگی با این بیماری دست و پنجه نرم می‌کنند، در مقایسه با سایر افراد، موفقیت‌ها و نتایج تلاش‌شان به مراتب تحسین‌برانگیزتر است.

در این جشنواره که با حضور اعضای کانون هموفیلی و خانواده آنها برگزار شد، علاوه بر اجرای برنامه‌های متنوع، از ۵۰ نخبه، دانشجو و دانش‌آموز برتر این کانون تجلیل شد.

 

رپرتاژ آگهی

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=188079

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰