تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
7

در خوش بینانه‌ترین حالت ممکن ، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر از روی نادانی حرف می زند

  • کد خبر : 166315
  • 18 مهر 1401 - 14:00
در خوش بینانه‌ترین حالت ممکن ، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر از روی نادانی حرف می زند
جالب این است زمانی که فضای مجازی را فیلتر کردند همان افرادی که موافق فیلتر بودند، رفتند و فیلترشکن دانلود کردند و سپس در موافقت با فیلترینگ اظهار نظر می کنند.

جمهوریتجلال رشیدی کوچی، نماینده مجلس با اشاره به اظهارت هاشمی گلپایگانی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در خصوص حجاب، بیان کرد: متاسفانه نان عده ای در بلوا و آشوب است، فرقی نمی‌کند که در کدام طرف باشند. در خوش بینانه‌ترین حالت باید بگوییم که دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر از روی نادانی این حرف را در چنین شرایطی مطرح کرده است. اما سوال این است که نظام تا کِی قرار است به خاطر  برخی افراد هزینه پرداخت کند؟

به گزارش ایسنا، بخش هایی از گفت و گوی رشیدی کوچی را در ادامه می خوانید:

*ما اگر امروز نمی توانیم دردی از مردم دعوا کنیم حداقل بهتر است که سکوت کنیم تا درد بیشتری به مردم اضافه نکرده و بیشتر برای کشور و نظام هزینه ایجاد نکنیم. بنده واقعا متاسفم که چنین فردی با این تفکر مسئولیت گرفته و اینگونه آب به آسیاب دشمن ریخته و اینگونه مردم را نسبت به تمامی آرمان ها بدبین می کند. متاسفانه کسی هم نیست که جلوی این افراد را بگیرد.

*متاسفانه عده ای هم که نان آنها در اختلاف و دوقطبی سازی جامعه است برای این مواضع “به‌به” می‌کنند. به نظر بنده در این شرایط سکوت خیلی ها بهترین کمک هم برای آرام شدن فضا و هم برای کمک به مردم و هم برای کمک به نظام است. ای کاش به برخی از افراد مرخصی اجباری می دادند تا به خانه های خود رفته و پس از آرام شدن فضا مجددا اظهار نظر می کردند.

*جالب این است زمانی که فضای مجازی را فیلتر کردند همان افرادی که موافق فیلتر بودند، رفتند و فیلترشکن دانلود کردند و سپس در موافقت با فیلترینگ اظهار نظر می کنند.

*این مواضع خیلی با عقل جور در نمی آید، مردم این رفتارها را می بینند و مقایسه می کنند اما بیشتر عصبانی می شوند.

جمهوریت بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=166315

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰