تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
9

دو برادر طمع‌کار مرد پولدار را کشتند

  • کد خبر : 184596
  • 27 فروردین 1402 - 13:42
دو برادر طمع‌کار مرد پولدار را کشتند
متهمان به قتل مرد 57 ساله به بهانه فروش احشام و دفن جسدش در حواشی رودخانه اعتراف کردند.

جمهوریت – دو برادر که مردی ۵۷ ساله را به قتل رسانده‌اند، بعد از دستگیری به جرم خود اعتراف کردند.

به گزارش اعتمادآنلاین، ماموران پلیس شهرستان خمین چند روز پیش هنگام گشت‌زنی به یکدستگاه وانت مزدا که به‌صورت بلاصاحب کنار یکی از خیابان‌ها رها شده بود مشکوک شدند و بعد از مشاهده آثار خون در این خودرو، آن را با هماهنگی مقام قضایی به پارکینگ منتقل کردند.

ماموران در ادامه هویت راننده مزدا را که مردی ۵۷ ساله و اهل یکی از استان‌های جنوب غربی کشور بود،  به‌دست آوردند و با تحقیق از بستگان صاحب خودرو پی بردند این مرد روز هجدهم فروردین برای خرید احشام با خودرو وانت خود به یکی از روستا‌های خمین رفته و سپس ناپدید شده است.

کارآگاهان پلیس در ردزنی‌های اطلاعاتی و نامحسوس خود رد پای دو برادر ساکن در یکی از روستا‌های اطراف شهرستان خمین را در این ماجرا پیدا کرده و با حضور در محل این دو نفر را دستگیر کردند.

این دو برادر که در ابتدا منکر ارتباط با شخص مفقودی بودند، پس از رویارویی با مدارک و مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و به قتل مرد ۵۷ ساله به بهانه فروش احشام و دفن جسدش در حواشی رودخانه اعتراف کردند.

متهمان انگیزه قتل را اخاذی از مقتول به طمع برداشت موجودی بالای کارت عابر بانک وی عنوان کردند و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=184596

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰