تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
7

پرونده علیرضابیگی نماینده مدعی رشوه خودرو شاسی بلند به نمایندگان مجلس به دستگاه قضایی ارجاع شد

  • کد خبر : 186149
  • 09 اردیبهشت 1402 - 18:58
پرونده علیرضابیگی نماینده مدعی رشوه خودرو شاسی بلند به نمایندگان مجلس به دستگاه قضایی ارجاع شد
سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مطرح کرد: هیات نظارت اظهارات علیرضابیگی را کذب تشخیص داد/پرونده در دستگاه قضایی رسیدگی می‌شود

جمهوریت – سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس گفت که هیات نظارت بعد از بررسی اظهارات آقای علیرضابیگی، ادعای او درباره تحویل خودرو به نمایندگان را کذب تشخیص داد و پرونده او در دستگاه قضایی مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا، موسی غضنفرآبادی با اشاره به جلسه امروز هیات نظارت بر رفتار نمایندگان برای بررسی ادعای تحویل  خودروی شاسی بلند به نمایندگان در زمان استیضاح اول سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: دراین جلسه آقای علیرضابیگی بیان کرد که نگفته  تحویل ادعایی خودروها برای پس گرفتن امضای استیضاح بوده است.

غضنفرآبادی اضافه کرد: همچنین آقای علیرضابیگی مستندی برای اثبات ادعای خود به این هیئت ارائه نکرد و در مقابل مطالبه اعضای هیئت، تنها لیستی را ارائه کرد که اولا فاقد اسامی ۷۵ نماینده بود، ثانیا ارتباطی بین ادعای مطرح شده و استیضاح وجود نداشت و ثالثا فاقد ارزش حقوقی بود.

سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان افزود: بر این اساس ادعای ایشان مبنی بر پس گرفتن امضای استیضاح وزیر صمت توسط ۷۵نماینده در قبال گرفتن خودرو کذب تشخیص داده شد و موضوع اظهارات کذب ایشان در دستگاه های قضایی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

غضنفرآبادی در پایان بیان کرد:  در صورتی که مستنداتی مبنی بر تخلف نماینده ای به هیئت برسد، هیات نظارت حتما مورد بررسی قرار خواهد داد و با متخلف احتمالی مطابق قانون برخورد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=186149

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰