تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
5

قتل همسر سابق به دلیل رابطه با مردی دیگر

  • کد خبر : 185787
  • 06 اردیبهشت 1402 - 16:44
قتل همسر سابق به دلیل رابطه با مردی دیگر
متهم می‌گوید وقتی فهمید همسر سابقش با مردی دیگر رابطه دارد زن جوان را به قتل رساند.

جمهوریت – مرد شکاک بعد از اینکه همسرش را طلاق داد، او را به خاطر رابطه با فردی دیگر کشت و جسدش را در بیابان رها کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین، متهم که مردی با دو فرزند است همسرش را بعد از ۱۵ سال زندگی مشترک طلاق داد اما وقتی متوجه شد او با کسی رابطه دارد زن سابقش را کشت و جسدش را در بیابان انداخت.

خبر گم شدن زن جوان را مادرش به پلیس داد. او به ماموران مراجعه کرد و گفت دخترش گم شده و خبری از او ندارد. این زن گفت: دخترم فریبا بعد از ۱۵ سال زندگی مشترک از همسرش خسرو جدا شد و مدت سه ماه است که همراه دو دخترش با من زندگی می‌کند. او صبح دیروز برای خرید از خانه بیرون رفت و دیگر بازنگشت. همه جا را دنبال او گشتم اما خبری از او نیست. تلفن همراهش هم شده و می‌ترسم بلایی سرش آمده باشد.

با این شکایت تلاش برای افشای راز ناپدید شدن زن جوان آغاز شد و ماموران در نخستین گام از بررسی‌ها به بازبینی فیلم‌های دوربین مداربسته در نزدیکی خانه پدری فریبا پرداختند و متوجه شدند فریبا سوار بر خودرو همسر سابقش از خانه خارج شده بود.

با بررسی فیلم دوربین مداربسته ماموران به تحقیق محلی پرداختند. یکی از کسبه محل به ماموران گفت: ما شنیده بودیم فریبا و خسرو از هم جدا شده‌اند اما تقریباً هفته‌ای چند روز خسرو به دنبال فریبا می‌آمد و با هم بیرون می‌رفتند.

یکی دیگر از مغازه‌داران محل نیز گفت: مدتی است در محل پشت سر فریبا حرف‌های بدی می‌زنند اما من چیز بدی از او ندیده و فقط دیده‌ام سوار خودرو خسرو بیرون می‌رود.

وقتی ماموران به ردیابی گوشی موبایل زن مطلقه پرداختند، دریافتند گوشی موبایل او آخرین بار در محدوده شرق تهران آنتن‌دهی داشته است. پلیس که متوجه شده بود آنجا محل زندگی خسرو است این مرد را بازداشت کرد.

خسرو که سعی داشت با دروغگویی‌هایش مسیر رسیدگی به پرونده را به بیراهه بکشد سرانجام لب به اعتراف گشود و به قتل همسر سابقش اعتراف کرد.

او گفت: سه ماه قبل و بعد از  ۱۵ سال زندگی مشترک به خاطر دخالت‌های پدر و مادر همسرم از فریبا جدا شدم؛ اما من عاشق او بودم و هنوز او را دوست داشتم. در طول سه ماه بارها به دنبالش رفتم تا بتوانم او را راضی کنم به خاطر دو دخترمان دوباره  سر زندگی برگردد. در این مدت از بچه‌محل‌ها حرف‌های نامربوطی درباره فریبا شنیده بودم. آنها می‌گفتند مدتی است فریبا با پسر جوانی به نام حامد دوست شده است، اما من به حرف‌های آنها اهمیتی ندادم.

او در تشریح جزئیات قتل گفت: آخرین بار دنبال فریبا رفتم و با هم به خارج از شهر رفتیم و در آنجا مشروب خوردیم. حال فریبا بد شد و از هوش رفت. من همان موقع گوشی موبایلش را برداشتم و آن را بررسی کردم. می‌خواستم مطمئن شوم او با کسی در ارتباط نیست اما چون رمز گوشی را نداشتم نتوانستم آن را باز کنم. بنابراین حافظه گوشی را از تلفن فریبا خارج کردم و آن را در گوشی خودم گذاشتم و با فیلمی ‌روبه‌رو شدم که زندگی‌ام سیاه شد.

متهم ادامه داد: فریبا از رابطه خودش و حامد فیلم گرفته بود. من که از دیدن فیلم به شدت عصبانی شده بودم  با چاقویی که در ماشینم داشتم چند ضربه به گردن و پهلوی فریبا زدم. وقتی مطمئن شدم او جان سپرده جسدش را به حاشیه تهران بردم و دفنش کردم.

به دنبال اعترافات این مرد و با نشانی‌هایی که به پلیس داده بود بقایای جسد زن جوان در حالی کشف شد که بخش‌هایی از آن را حیوانات خورده بودند.

جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و با آزمایش DNA از دو دختر قربانی مشخص شد جسد متعلق به فریباست.

به این ترتیب پدر و مادر فریبا برای داماد سابق‌شان درخواست قصاص کردند.

با افشای حقیقت برای خسرو به اتهام قتل کیفرخواست صادر و پرونده‌اش برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. او قرار است به زودی از خود دفاع کند.

 

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=185787

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰