تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024
5

مخالفت کیهان با پیشنهاد گفت‌‌وگوی اژه‌ای و معترضان

  • کد خبر : 167013
  • 25 مهر 1401 - 19:27
مخالفت کیهان با پیشنهاد گفت‌‌وگوی اژه‌ای و معترضان
کیهان : سیاست‌بازانی که با تحریف و دروغ‌پراکنی و تهییج، در آشوب‌آفرینی، خسارت به اموال عمومی و مردم، و آسیب به جان مردم و نیروهای انتظامی و بسیجیان مدافع امنیت مردم نقش‌آفرین بودند، باید در محکمه پاسخگوی خیانت و جنایت خود باشند و مجازات شوند.

جمهوریت – روزنامه کیهان با پیشنهاد رئیس قوه قضائیه مبنی بر گفت‌وگو با معترضان مخالفت و در این باره نوشت: «سزای بانیان جنایت و آشوب مجازات است نه گفت‌و‌گو».

در پرونده این طیف (اصلاح‌طلبان) ایجاد التهاب و انسداد و زدن زیر میز قانون و مکانیزم‌های قانونی، به رویه‌ای همیشگی تبدیل شده است چنان‌که از شش ماه قبل از انتخابات سال ۱۳۸۸ به اقناع دروغ تقلب و بدبین کردن مردم پرداختند و سپس با ایجاد آشوب در خیابان، تلاش کردند تا انتخابات را تعطیل کرده و رای ۲۴ میلیون نفری مردم به نامزدی غیر از نامزد آنها را که ۱۳ میلیون رای آورده بود، زیر پا بگذارند…تنها هنگامی که حماسه ۹ دی به وقوع پیوست و کمر فتنه را شکست، افراطیون مدعی لزوم گفت‌و‌گو و عفو عمومی شدند. در واقع دعوت به گفت‌و‌گو از سوی این طیف، نشانه شکست در خیانت آشوب‌افکنی است. بله گفت‌و‌گو مهم و سازنده است، اما در چارچوب سازوکار‌های قانونی و بدون آشوب‌افکنی و هنجارشکنی در خیابان. وگرنه نمی‌توان در کف خیابان در قواره بردگان و پیاده‌نظام سرویس‌های جاسوسی آمریکا و اسرائیل و انگلیس رفتار کرد و در عین حال پشت تابلوی گفت‌و‌گو پنهان شد. اکنون هم سیاست‌بازانی که با تحریف و دروغ‌پراکنی و تهییج، در آشوب‌آفرینی، خسارت به اموال عمومی و مردم، و آسیب به جان مردم و نیروهای انتظامی و بسیجیان مدافع امنیت مردم نقش‌آفرین بودند، باید در محکمه پاسخگوی خیانت و جنایت خود باشند و مجازات شوند.

جمهوریت بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=167013

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰