تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
9

قالیباف: دغدغه مردم هنجارشکنی‌ بی حجابان است

  • کد خبر : 183018
  • 15 فروردین 1402 - 11:07
قالیباف: دغدغه مردم هنجارشکنی‌ بی حجابان است
قالیباف : با توجه به برنامه ریزی دشمن برای دوقطبی سازی بین مردم و ایجاد تنش و اغتشاش دوباره، نحوه مواجهه با این مساله نیاز به نگاهی چند جانبه دارد.

جمهوریت – رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف تاکنون بیشترین ضربه را از عدم فعالیت ایجابی درست و خردمندانه خورده ایم.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف صبح امروز (سه شنبه- ۱۵ فروردین) در نطق پیش از دستور خود در نخستین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در سال ۱۴۰۲ ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مهمانی و بندگی خدا ماه مبارک رمضان بیان کرد: این ماه فرصتی برای همه ماست تا رابطه نزدیک تری با خداوند متعال برقرار کنیم و از نعمت های معنوی این ماه و به طور خاص شبهای مبارک قدر بهره مند شویم.

وی در ادامه با بیان اینکه یکی از مسائلی که دغدغه جدی مردم متدین ایران است اباحه گری ها و هنجارشکنی هایی است که در عرصه حجاب و عفاف در حال روی دادن است، تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی دشمن برای دوقطبی سازی بین مردم و ایجاد تنش و اغتشاش دوباره، نحوه مواجهه با این مساله نیاز به نگاهی چند جانبه دارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: اولین نکته این است که متاسفانه در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف ما تاکنون بیشترین ضربه را از عدم فعالیت ایجابی درست و خردمندانه خورده ایم. متاسفانه متولیان این امر در طول سالیان طولانی با کم کاری و اقدامات کم اثر بیشترین سهم را در دور شدن بخشی از جامعه از فرهنگ حجاب و عفاف دارند. تحول اصلی در دوره جدید باید توجهی ویژه و همراه با نوآوری در فعالیت های ایجابی دستگاه های متولی باشد. شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان قرارگاه فرهنگی کشور وظیفه دارد با آسیب شناسی گذشته مسئولیت این تحول را به عهده بگیرد و طبیعی است که در این زمینه آموزش و پرورش، مراکز آموزش عالی، صداوسیما، حوزه های علمیه و سازمان تبلیغات بیشترین وظیفه را دارند.

بیشتر بخوانید:
لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=183018

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰