تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
9

روایت فارس از حبس ۲ بی‌حجاب در امام‌زاده /عکس

  • کد خبر : 183646
  • 20 فروردین 1402 - 12:57
روایت فارس از حبس ۲ بی‌حجاب در امام‌زاده /عکس

جمهوریت – خبرگزاری فارس با انتشار تصویری به ماجرای بالارفتن دو خانم از ورودی یک امام‌زاده واکنش نشان داد. *تصاویری از درگیری در حرم شاهزاده حسین(ع) در برخی از شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. * تصاویر عجیبی از محبوس شدن دو دختر در حیاط امامزاده که نشان می‌دهد آنها با بالا رفتن از درب اصلی امامزاده […]

جمهوریت – خبرگزاری فارس با انتشار تصویری به ماجرای بالارفتن دو خانم از ورودی یک امام‌زاده واکنش نشان داد.

*تصاویری از درگیری در حرم شاهزاده حسین(ع) در برخی از شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

* تصاویر عجیبی از محبوس شدن دو دختر در حیاط امامزاده که نشان می‌دهد آنها با بالا رفتن از درب اصلی امامزاده از محوطه خارج می‌شوند.

* علت وقوع این تصاویر را از حاج محمد آزادجو رئیس هیات امنای شاهزاده حسین(ع)، جویا شدیم.

* شب میلاد کریم اهل بیت(ع) متوجه سر و صدا در بخش خانم‌ها شدیم.

* دو نفر از خانم‌های جوان با سن حدود ۲۰ سال، پس از دریافت پذیرایی که البته پوشش مناسبی هم نداشتند، به تندی با خادم افتخاری که متولی پذیرایی بوده، درگیر می‌شوند.

* این درگیری به ساحت امامزاده نیز کشیده شده و کتک خوردن و آسیب دیدن دو نفر از بانوان خادم ادامه می‌یابد.

* دخالت سایر خادمان برای کنترل اوضاع، نتیجه‌ای در بر نداشت و سر و صدای آنها باعث شده بود تا جمع قابل توجهی در محوطه حرم تجمع کنند، به ناچار خادمان برای تامین امنیت زائران و جلوگیری از هر نوع حادثه ناگوار، درب ورودی اصلی حرم شاهزاده حسین را بستند و این خانم‌ها را تا رسیدن پلیس و رسیدگی به وضع موجود به دفتر حرم هدایت کردند.

* برای کاهش التهاب، درب دفتر باز و آنها به خارج هدایت شدند که با بالا کشیدن از درب اصلی با تشویق و هدایت چند نفر محدود در بیرون از آستان، خارج شده و نهایتاً با دو نفر مرد و یک نفر خانم به سرعت محل را ترک کردند.

 

 

حجت‌الاسلام رضا حاجی‌ زین‌العابدینی مدیرکل اوقاف:

* گزارش رسیده از درگیری در شاهزاده حسین(ع) نشان می دهد ماجرا ارتباطی به حجاب و عفاف ندارد، بلکه درگیری پیش آمده مربوط به بحث پذیرایی جشن میلاد بوده است.

* جزییات از این قرار است که شیر و کماج نذری در قسمت خواهران تمام شده و گویا همین موضوع باب بحث مفصل و اختلاف و تنش می‌شود.

* در ورودی شاهزاده حسین(ع) را نیز توسط خادمان به دلیل تماس با پلیس بسته شده تا مأموران انتظامی به ماجرا ورود و موارد پیش آمده را صورت جلسه کنند در حالی که ظاهرا پلیس با تاخیر رسیده و غائله تمام شده است.

* ورودی امامزاده از حیاط در نرده‌ای است که خانم‌ها از آن بالا می‌کشند و قبل ورود پلیس به ماجرا امامزاده را ترک می‌کنند.

* در واقع تنش و ناراحتی بر سر پذیرایی و افطاری بوده البته که می‌شد این ماجرا از سوی طرفین چه خادم‌ها و چه خانم‌ها با نرمی و مسالمت آمیزی مطرح و حل شود.

بیشتر بخوانید:
لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=183646

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰