تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
13

خبر روزنامه ایران از پایان مدارا با آشوب و اغتشاش

  • کد خبر : 167869
  • 07 آبان 1401 - 11:29
خبر روزنامه ایران از پایان مدارا با آشوب و اغتشاش
«جریان و سازمان آشوب و اغتشاش در شرایط فعلی که باعث شده «امنیت» کشور از سوی گروه‌های تروریستی مورد خدشه قرار بگیرد، باید منتظر سخت‌ترین واکنش‌ها و برخوردها باشد. دیگر هیچگونه مدارایی صورت نخواهد گرفت.»

جمهوریت – روزنامه ایران نوشت :  «قرائن و شواهد متقن و غیر قابل انکار نشان می‌دهد عملیات تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ شیراز که روز گذشته چهارشنبه چهار آبان ۱۴۰۱ توسط عناصر تکفیری انجام شد، ضلع دیگری از سناریوی چندلایه و پیچیده سازمان آشوب است که در ادامه تحرکات چهل روز اخیر خود آن را عملیاتی کرده است. درباره واکاوی این حمله تروریستی و اقدام کور تروریست‌ها که به شهادت و زخمی‌شدن ده‌ها نفر از هموطنان عزیزمان منجر شد، نکاتی وجود دارد که آشکارا از هدف اصلی طراحان و تئوریسین‌های ناامنی پرده برمی‌دارد:

۱- جریان آشوب و اغتشاش از روزهای قبل بر روز چهارشنبه به بهانه چهلم فوت مرحومه مهسا امینی مانور می‌داد و می‌کوشید شرایط را به «نقطه عطفی» در التهاب و ناامنی برساند. از همین روی این جریان چون از همراهی مردم ناامید شده بود، تقلای مضاعفی کرد تا تجمعات نقطه‌ای را در دانشگاه‌ها ایجاد و همچنین برخی اصناف را وارد صحنه کند که در مجموع در قالب یک فضای جدید و با سوژه‌سازی‌های بعدی، تصویر دوباره‌ای از التهاب و ناامنی بیافریند. برخی تحرکات صنفی مثل تجمع برخی پزشکان در تهران یا رادیکال‌تر کردن شعارها و روی‌آوردن به فحاشی و حتی تجاهر به کشف حجاب را باید در پازلی دید که طراحان ناامنی ایران، برنامه‌ریزی و دنبال کرده‌اند.

۲- اصل ماجرا این است که ایران قوی و پیشرفته را برنمی‌تابند و برای همین از همان روزهایی که آشوب و اغتشاش را کلید زدند معلوم بود که «امنیت ایران» را نشانه رفته‌اند و برای این پروژه خود هم فازهای متعددی را تدارک و طراحی کرده بودند و هم از همه دشمنان و معاندان و تجزیه‌طلبان تا تروریست‌های وحشی بهره خواهند برد.

۳- وقتی پای تروریست‌های تکفیری به میان می‌آید هر چند بدان معناست که سازمان آشوب دچار استیصال شده و نتوانسته برنامه‌های خود را عملی کند و رسماً شکست خورده است ولی نباید از سهم و نقش دست بیرونی و همچنین حمایت مادی و مالی رژیم سعودی غافل شد. خاطرنشان می‌شود که رژیم ضد حقوق بشری سعودی در هفته‌های اخیر تلاش گسترده ضد ایرانی در حمایت از آشوب و اغتشاش داشت و عملاً با اینترنشنال، تروریسم رسانه‌ای را کلید زده است اما اینک رد پای این رژیم با اقدام عناصر تکفیری عیان و نمایان شده است که بدون شک جمهوری اسلامی اجازه نخواهد داد که امنیت کشور و مردم به خطر بیفتد.

۴- سازمان آشوب و اغتشاش، حاصل یک جریان ترکیبی است که تجمع چند روز پیش برلین مصداق بارز آن بود؛ تجمعی که طی آن همه ضد انقلاب، اپوزیسیون، تجزیه‌طلب و همجنسگرایان به صحنه آمدند تا علیه ایران به اصطلاح براندازی کنند که یک شو و نمایش بزرگی از شکست و استیصال و استراگیجی را رقم زدند. شواهد و قرائن نشان می‌دهد که این شکست بزرگ ضد انقلاب در برلین، باعث شده تا تغییر فاز به اقدامات تروریستی را از طریق تکفیری‌ها و دالان جنایت و خونریزی عملی کنند. البته این اقدام کور دشمنان و پادوهای وحشی و تروریستی آنها محکوم به شکست خواهد بود، چون از سیلی سخت مردم بصیر ما در امان نخواهند ماند و هنوز نفهمیده‌اند که «جمهوری اسلامی» چیزی جز همین مردم بصیر و زمان‌شناس نیست.

۵- و بالاخره باید گفت جریان و سازمان آشوب و اغتشاش در شرایط فعلی که باعث شده «امنیت» کشور از سوی گروه‌های تروریستی مورد خدشه قرار بگیرد، باید منتظر سخت‌ترین واکنش‌ها و برخوردها باشد. دیگر هیچگونه مدارایی صورت نخواهد گرفت. ملت ایران داغدار هموطنانی است که قربانی مطامع آشوبگران و اغتشاشگران شده‌اند. جمهوری اسلامی در دفاع از امنیت کشور و مردم، زنجیره آشوب و اغتشاش و تخریب و ترور و ناامنی را قاطعانه قطع خواهد کرد.»

جمهوریت بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=167869

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰