تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
7

مجلس از اقدام پلیس درباره کشف حجاب حمایت می‌کند

  • کد خبر : 183885
  • 21 فروردین 1402 - 15:12
مجلس از اقدام پلیس درباره کشف حجاب حمایت می‌کند
ابوترابی گفت: این اقدام فرماندهی انتظامی برای مقابله با کشف حجاب و برخورد با این پدیده ناصحیح اجتماعی قابل حمایت و قابل تقدیر است و نمایندگان مجلس هم از اقدام فرماندهی انتظامی برای مقابله با کشف حجاب حمایت می‌کند.

جمهوریتابوالفضل ابوترابی نماینده نجف‌آباد در مجلس با اشاره به ابلاغیه جدید فرماندهی انتظامی کشور برای مقابله با کشف حجاب گفت: ما برای مقابله با کشف حجاب قانون داریم و نحوه مقابله با این پدیده و مجازات مجرمین آن در قانون مجازات اسلامی تصریح شده است.

به گزارش فارس، وی افزود: ضابطین قضایی باید به وظایف قانونی خود در بحث مقابله با کشف حجاب عمل کنند و فرماندهی انتظامی نیز با عنوان یک ضابط قضایی به وظیفه خود در این باره عمل می‌کند.

نماینده نجف آباد ادامه داد: ضمن تاکید بر اینکه مستندات و مدارک برای مقابله با ارائه به قوه قضائیه به منظور مقابله و برخورد با عاملین کشف حجاب باید دقیق، واضح و روشن باشد، ما خواهان اجرای قانون در مقابله با این پدیده هستیم.

ابوترابی گفت: همه دستگاه‌های مسئول باید به وظایف خود در بحث عفاف و حجاب و اشاعه فرهنگ در این حوزه عمل کنند.

وی افزود: این اقدام فرماندهی انتظامی برای مقابله با کشف حجاب و برخورد با این پدیده ناصحیح اجتماعی قابل حمایت و قابل تقدیر است و نمایندگان مجلس هم از اقدام فرماندهی انتظامی برای مقابله با کشف حجاب حمایت می‌کند.

فرمانده انتظامی کل کشور اعلام کرده که کسانی که اقدام به کشف حجاب می کنند، از طریق دوربین ها در سطح شهر شناسایی می شوند که در مرحله اول به آنها تذکر داده می شود و در مرحله دوم با اسناد و مدارک به قوه قضائیه معرفی می شوند.

بیشتر بخوانید:

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=183885

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰