تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
8

جزئیات «مدل هوشمند» مقابله پلیس با بی‌حجابی

  • کد خبر : 184035
  • 22 فروردین 1402 - 11:15
جزئیات «مدل هوشمند» مقابله پلیس با بی‌حجابی
سردار رادان : اعتقاد ما این است قلیل افراد بدپوشش زنان و دختران میهن ما هستند که ممکن است غفلت کرده باشند؛ البته ممکن است درصد اندکی عامدانه باشد اما سایر آن غفلت است.

جمهوریت – مهر نوشت: فرمانده کل انتظامی کشور گفت: در اینکه پیامک ارسال کنیم و مخاطب ما نظرش این باشد که پیامک اشتباه است به نظر او احترام می‌گذاریم و می‌پذیریم که نظر مخاطب ما درست است و این فرصت وجود دارد که اگر پیامکی ارسال شد و گفتند نیست، می‌پذیریم که نیست اما اگر تکرار شد، قطعاً غفلتی صورت گرفته است.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به رویکرد پلیس نسبت به اشخاص بدححاب گفت: قلیل افراد بدپوشش زنان و دختران میهن ما هستند که ممکن است غفلت کرده باشند.

سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور در برنامه «صف اول» در ابتدای سخنان خود با اشاره به مطالبات مقام معظم رهبری در حکم انتصاب خود گفت: جنس این چند فرمان، جنس خدمت است؛ چرا که رضایت مردم در خدمت به مردم محقق می‌شود.

فرمانده کل انتظامی کشور خاطرنشان کرد: مشتاقانه آسایش و آرامش خود را فدای آسایش و آرامش مردم می‌کنیم تا رضایت خداوند متعال و مردم را کسب کنیم.

وی اظهار کرد: در همین راستا، برنامه ۲۲ گانه‌ای را اعلام کردیم که یکی از کلیدواژه‌های آن توجه به هوشمندی و رفع دغدغه‌های مردم در حوزه انتظامی است.

رادان تصریح کرد: از مهم‌ترین مأموریت‌ها در مرکز مطالعات راهبردی پنج مأموریت عمده در آن بود که بالغ بر ۱۶ وظیفه مهم بود.

فرمانده کل انتظامی کشور اظهار کرد: از این پنج مأموریت، یکی معماری فراجای آینده بود که از اساسی‌ترین کارها در مرکز مطالعات بود و تهیه اسناد حوزه‌های مختلف فراجا و تهیه دکترین آن انجام شد و جز اولین‌ها بودیم که در نیروهای مسلح توانستیم معماری پلیس آینده را ارائه دهیم و به تصویب ستاد کل رسید. وی اظهار کرد: یکی از مأموریت‌ها که بر عهده همکاران گذاشتیم این است که مصوبات و مقدمات انجام معماری را در سازمان را پیاده کنند.

رادان در ادامه سخنان خود در خصوص رویکرد فراجا نسبت به اشخاص بدحجاب عنوان کرد: همه حرف‌ها در مصاحبه چند روز قبل زده شد، رویکرد ما نسبت به این موضوع دو نگاه است؛ یک اینکه قانون چه می‌گوید و به اصل قانون احترام بگذاریم.

فرمانده کل انتظامی کشور عنوان کرد: نکته دوم اینکه این موضوع دغدغه مردم نیز هست؛ به‌طور مثال؛ در حوزه مقابله با سرقت هم قانون وجود دارد و هم دغدغه مردم است. در این موضوع نیز مردم این موضوع را از ما خواستند و مطالبه به حق مسئولان بود.

وی تصریح کرد: اعتقاد ما این است قلیل افراد بدپوشش زنان و دختران میهن ما هستند که ممکن است غفلت کرده باشند؛ البته ممکن است درصد اندکی عامدانه باشد اما سایر آن غفلت است.

رادان ادامه داد: امروز چون اصلی‌ترین نهاد خانواده را در کشور داریم، هدف گرفته شده که نهاد خانواده را از بین ببرند و قطع به یقین مردم همراهی می‌کنند و ما نیز به وظایف قانونی خود به مدل هوشمند عمل می‌کنیم.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: در اینکه پیامک ارسال کنیم و مخاطب ما نظرش این باشد که پیامک اشتباه است به نظر او احترام می‌گذاریم و می‌پذیریم که نظر مخاطب ما درست است و این فرصت وجود دارد که اگر پیامکی ارسال شد و گفتند نیست، می‌پذیریم که نیست اما اگر تکرار شد، قطعاً غفلتی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید:
لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=184035

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰