تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
4

مجید بنی‌فاطمه: کسی که بلد نیست، «غلط می‌کند»؛ نهی از منکر کند

  • کد خبر : 184066
  • 22 فروردین 1402 - 12:35
مجید بنی‌فاطمه: کسی که بلد نیست، «غلط می‌کند»؛ نهی از منکر کند
جوانان، خواهران و برادران امروز باید یکدل باشیم. مشکلات بوده و هست باید همدل شویم و بسازیم. بنا نیست خدایی نکرده دو جوان مقابل هم بایستند. ما یک نقطه مشترک داریم که امام حسین (ع) است.

جمهوریت – فارس نوشت: سید مجید بنی‌فاطمه گفت: امر به معروف راه دارد. دین ما، دین محبت است. جانم فدای پیامبر (ص) که با لبخندش مردم مسلمان می‌شدند. ما موظف به تذکر هستیم والا این دختران همه دختران ایران و جامعه ما هستند.

سید مجید بنی‌فاطمه مداح اهل بیت (ع) در مراسم مناجات‌خوانی هیأت ریحانهالحسین (س) با اشاره به وضعیت حجاب این روزهای برخی از زنان کشور اظهار داشت: کسانی که امروز برخی طبل‌ها و صداها را درمی‌آورند، ولله دلشان برای مردم نسوخته است بلکه دین را نشانه گرفتند. اگر حسین را بگیرند، دیگر غیرت نداریم.

کسی که بلد نیست امر به معروف و نهی از منکر کند، غلط می‌کند که کاری انجام دهد

وی با اشاره به اینکه کسی که بلد نیست امر به معروف و نهی از منکر کند، غلط می‌کند که کاری انجام دهد، تصریح کرد: امر به معروف راه دارد. دین ما، دین محبت است. جانم فدای پیامبر (ص) که با لبخندش مردم مسلمان می‌شدند.

بنی‌فاطمه با بیان اینکه خدا به پیامبر می‌فرماید تو باید تبلیغ کنی، گفت: یعنی باید تبلیغ نماز و قرآن کند و حق ندارد یقه کسی را بگیرد که تو باید قرآن بخوانی! ما موظف به تذکر هستیم والا این دختران همه دختران ایران و جامعه ما هستند.

این مداح اهل بیت (ع) اضافه کرد: جوانان، خواهران و برادران امروز باید یکدل باشیم. مشکلات بوده و هست باید همدل شویم و بسازیم. بنا نیست خدایی نکرده دو جوان مقابل هم بایستند. ما یک نقطه مشترک داریم که امام حسین (ع) است.

وی با بیان اینکه حواستان باشد برخی یاغی هستند و با حسین، حسین گفتن شما را نبرند، تصریح کرد: ما قدردان رهبر انقلاب و شهدا هستیم. خدایا به حق حضرت زهرا (س) مادران و دختران ما را اهل حجاب قرار بده.

بیشتر بخوانید:
لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=184066

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰