تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
9

نظر رئیس پلیس امنیت عمومی فراجا درباره کشف حجاب

  • کد خبر : 184539
  • 26 فروردین 1402 - 23:58
نظر رئیس پلیس امنیت عمومی فراجا درباره کشف حجاب
به گفته رئیس پلیس امنیت عمومی فراجا، هر فردی که قانون را اجرا کند وظیفه شهروندی خود را نیز اجرا کرده در غیراین صورت افرادی که قانون را اجرا نمی‌کنند، مسئول هستند و باید پاسخگو باشند

جمهوریت – به گفته رئیس پلیس امنیت عمومی فراجا در حوزه عفاف و حجاب آنچه مورد اجماع است رعایت و اجرای قانون است درواقع هر فردی که قانون را اجرا کند وظیفه شهروندی خود را نیز اجرا کرده در غیراین صورت افرادی که قانون را اجرا نمی‌کنند، مسئول هستند و باید پاسخگو باشند.

به گزارش ایسنا، سردار حسن مفخمی شهرستانی رئیس پلیس امنیت عمومی فراجا گفت: تلاش ما بر این است علاوه بر انجام مسئولیت‌های ذاتی و محوله بتوانیم در تمامی حوزه‌ها خصوصا حوزه عفاف و حجاب به عنوان دغدغه اصلی ماموریت‌های خود را با آماده سازی افکار عمومی و سایر اقدامات در حوزه اجتماعی و … به نحو مطلوب انجام دهیم.

مفخمی شهرستانی با بیان اینکه «بانوان ایران اسلامی عفیف و پای بند به اصول و قابل احترام هستند»، گفت: برابر قوانین مصرحه، کشف حجاب جرم تلقی شده و مقابله پلیس با ناهنجاری‌های اجتماعی در چارچوب قانون صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: صنوفی که متصدیان آن احیانا کشف حجاب می کنند حتما مورد توجه جدی قرار گرفته و به آنها تذکر داده خواهد شد و در صورت تکرار اخطار پلمب واحد صنفی در دستور کار قرار می‌گیرد. این مورد شامل باغ تالارها، رستوران‌ها و مراکزی از این دست هم خواهد شد.

بیشتر بخوانید:
لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=184539

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰