تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
7

برنامه‌ریزی «هیات‌های مذهبی» برای «بی‌حجاب‌ها»

  • کد خبر : 184792
  • 29 فروردین 1402 - 0:16
برنامه‌ریزی «هیات‌های مذهبی» برای «بی‌حجاب‌ها»
رئیس سازمان هیأت و تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی از هیات‌های مذهبی به عنوان یک رسانه فراگیر یاد کرد که برای تمامی اقشار از باحجاب و بی‌حجاب تا زن و مرد برنامه دارد.

جمهوریت – رئیس سازمان هیأت و تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: هیات‌های مذهبی برای بانوان بی حجاب هم برنامه دارند. قرار نیست هیات‌ها یک کلونی بمانند.

به گزارش ایرنا ، رئیس سازمان هیأت و تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی از هیات‌های مذهبی به عنوان یک رسانه فراگیر یاد کرد که برای تمامی اقشار از باحجاب و بی‌حجاب تا زن و مرد برنامه دارد.

حجت الاسلام مجید باباخانی گفت: پرداختن به موضوع زنان و تفسیر صحیح از زن در هیات باعث می شود تا بسیاری از مسائل حل شود. هیات برای عموم مردم بی حجاب بد حجاب و برای هر کسی و هر فکری باید برنامه داشته باشد.

وی تاکید کرد: قرار نیست هیات یک کلونی محدود بماند و به این معنا نیست که هیات هیچ هویتی ندارد و هر کسی با هر روشی بتواند خودش را تحمیل کند بلکه هیات برای او برنامه دارد و به نیازهای او از زن و مرد تا جوان و نوجوان فکر می کند.

رئیس سازمان هیأت و تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی افزود: عمده رسالت هیات‌های مذهبی در موضوع های فرهنگی یک موضع ایجابی است و هیات ها در عرصه و منطق حجاب و مباحث فکری و محتوایی می توانند به عنوان یک ظرفیت و یک رسانه فراگیر موثر باشند و تاکنون نیز برنامه های جدی داشته اند و ما برای موضوع حجاب، حتما برنامه های جدی را دنبال می کنیم.

بیشتر بخوانید:
لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=184792

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰